Việc làm Dịch vụ Asan

Tìm thấy 6 việc làm đang tuyển dụng
Công ty TNHH Dịch vụ Asan
Quality Engineer - Kỹ Sư Chất Lượng
Dịch vụ Asan
9 việc làm
0 Lượt ứng tuyển Lượt xem 2
0 Lượt ứng tuyển Lượt xem 2
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Nhân viên
Ngày đăng tuyển: 03/07/2024
Hạn nộp hồ sơ: 03/08/2024
Hình thức: Toàn thời gian
Kinh nghiệm: Trên 3 năm
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Địa điểm làm việc: Hồ Chí Minh
Mô tả Công việc
To conduct training related to in process, final inspection and outgoing inspection to QA inspectors
Manage the whole quality department activities.
Management Representative to drive and maintain Quality Management System (QMS) and Environmental Management System (EMS).
Chair Management Review for the effectiveness of QMS & EMS implementation.
Report performance of QMS to the top management for review and improvement.
Manage and respond to customer complaint.
Manage supplier management & qualification programs.
Manage document control (including Gold Master, Silver Master, stamper and stencil).
Manage Quality Improvement Programs.
Responsible for ISO certification and recertification.
Responsible for departmental budget.
Responsible handle in internal and external quality audit
Apply Advanced Product Quality Planning (APQP) and Failure Mode Effect Analysis (FMEA) for improvements where necessary.
Any other job assignments required by the immediate superior from time to time.
To conduct training related to in process, final inspection and outgoing inspection to QA inspectors
Manage the whole quality department activities.
Management Representative to drive and maintain Quality Management System (QMS) and Environmental Management System (EMS).
Chair Management Review for the effectiveness of QMS & EMS implementation.
Report performance of QMS to the top management for review and improvement.
Manage and respond to customer complaint.
Manage supplier management & qualification programs.
Manage document control (including Gold Master, Silver Master, stamper and stencil).
Manage Quality Improvement Programs.
Responsible for ISO certification and recertification.
Responsible for departmental budget.
Responsible handle in internal and external quality audit
Apply Advanced Product Quality Planning (APQP) and Failure Mode Effect Analysis (FMEA) for improvements where necessary.
Any other job assignments required by the immediate superior from time to time.Yêu Cầu Công Việc
Possess at least a Bachelor's Degree, any field.
Excellent in spoken and writen English
At least 3 year(s) of working experience in QC of Printing & package field with more than 1 years managment experience.
Familiar with internal and external audit
Knowledge at ISO 9001, 14001, 45001, FSC
Preferably Managers specializing in Quality Control/Assurance or equivalent.
Willing to learn in improve performance.
Priority with experience in the printing industry.Laptop
Chế độ bảo hiểm
Phụ cấp
Đồng phục
Chế độ thưởng
Chăm sóc sức khỏe
Đào tạo
Tăng lương
Công tác phí
Nghỉ phép năm
Khu vực
Báo cáo

Công ty TNHH Dịch vụ Asan
Dịch vụ Asan Xem trang công ty
Quy mô:
25 - 100 nhân viên
Địa điểm:
831 - 833 Trần Hưng Đạo, Phường 1, Quận 5 Thành phố Hồ Chí Minh

Asan là chuỗi nhà hàng ẩm thực Hàn Quốc, mang đến “tinh hoa ẩm thực” Hàn Quốc có “KHẨU VỊ GẦN GŨI – PHỤC VỤ THÂN THIỆN – DỊCH VỤ TIỆN ÍCH”.      

Là hệ thống mì cay sử dụng ”SỢI MÌ KHÔNG CHIÊN” đầu tiên và duy nhất tại Việt Nam

Những nghề phổ biến tại Dịch vụ Asan

Bạn làm việc tại Dịch vụ Asan? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo Dịch vụ Asan

Dịch vụ Asan

Click để đánh giá