Việc làm Dịch vụ Asan

Tìm thấy 6 việc làm đang tuyển dụng
Công ty TNHH Dịch vụ Asan
Activation Lead
Dịch vụ Asan
9 việc làm
0 Lượt ứng tuyển Lượt xem 3
0 Lượt ứng tuyển Lượt xem 3
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Quản lý
Ngày đăng tuyển: 04/07/2024
Hạn nộp hồ sơ: 31/08/2024
Hình thức: Nhân viên chính thức
Kinh nghiệm: 4 - 5 năm
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Hồ Chí Minh

Phúc lợi

  • Laptop
  • Chế độ bảo hiểm
  • Du Lịch
  • Phụ cấp
  • Đồng phục
  • Chế độ thưởng
  • Chăm sóc sức khỏe
  • Đào tạo
  • Tăng lương
  • Công tác phí
  • Nghỉ phép năm
  • CLB thể thao

Mô tả Công việc

The Activation Lead is responsible for planning, executing, and managing activation programs, product promotions, and brand building activities. This position requires creativity, project management skills, and leadership abilities to ensure successful operations and achieve business goals.

KEY RESPONSIBILITIES:

  • Planning and Executing Activation Programs:Develop and implement activation strategies to promote products and build the brand.
  • Create detailed plans for activation, including budgeting, scheduling, and resource allocation.
  • Managing and Supervising activation:Coordinate and oversee event activities from preparation to completion.
  • Ensure all activities are on schedule and meet high-quality standards.
  • Team Management:Recruit, train, and develop the activation team.Evaluate team performance and provide improvement measures.
  • Collaboration with Other Departments:Work closely with related departments such as Marketing, Sales, and PR to ensure consistency in activities and brand messaging.
  • Ensure activation activities align with the overall business strategy of the company.
  • Reporting and Analysis: Track and evaluate the effectiveness of activation programs.Prepare reports on results and provide improvement suggestions. Job Requirements:Bachelor's degree in Marketing, Business Administration, or related fields.

DEVELOPMENT: Customer/Channel Marketing Activities, Merchandising Planning, Budgets, Channel/Category Communication

OPERATIONS: Brand/ Sales Diagnostics: Trends, Gaps, Opportunities, Issues, Trade Tactics,..

Yêu Cầu Công Việc

  • Bachelor's degree in marketing or business administration; 6 – 8 years of experience preferably with a background in sales and shopper marketing.
  • Excellent leadership, project management, and teamwork skills.Strong communication skills, creativity, and the ability to work under pressure. In-depth understanding of the market and consumer trends

Thông tin khác

  • Bằng cấp: Đại học
  • Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
  • Lương: Cạnh tranh
Khu vực
Báo cáo

Công ty TNHH Dịch vụ Asan
Dịch vụ Asan Xem trang công ty
Quy mô:
25 - 100 nhân viên
Địa điểm:
831 - 833 Trần Hưng Đạo, Phường 1, Quận 5 Thành phố Hồ Chí Minh

Asan là chuỗi nhà hàng ẩm thực Hàn Quốc, mang đến “tinh hoa ẩm thực” Hàn Quốc có “KHẨU VỊ GẦN GŨI – PHỤC VỤ THÂN THIỆN – DỊCH VỤ TIỆN ÍCH”.      

Là hệ thống mì cay sử dụng ”SỢI MÌ KHÔNG CHIÊN” đầu tiên và duy nhất tại Việt Nam

Những nghề phổ biến tại Dịch vụ Asan

Bạn làm việc tại Dịch vụ Asan? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo Dịch vụ Asan

Dịch vụ Asan

Click để đánh giá