Việc làm Dịch vụ Asan

Tìm thấy 6 việc làm đang tuyển dụng
Công ty TNHH Dịch vụ Asan
Digital Marketing Lead (Hybrid Working)
Dịch vụ Asan
9 việc làm
0 Lượt ứng tuyển Lượt xem 2
0 Lượt ứng tuyển Lượt xem 2
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Nhân Viên/Chuyên Viên
Ngày đăng tuyển: 15/07/2024
Hạn nộp hồ sơ: 16/08/2024
Hình thức: Full-time
Kinh nghiệm: Không yêu cầu
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Văn phòng Công ty TNHH TM DV Vexere Tầng 2 Tòa nhà H3, 384 Hoàng Diệu, Phường 6, Quận 4, TPHCM

Mô tả công việc

Marketing and Growth:
Develop and implement marketing strategies to enhance brand awareness, drive traffic, track conversion rates, measure performance and prioritize marketing initiatives to achieve the business growth for Vexere's flight, train, and ferry services.
Optimize the display of features for these services on the Vexere website and app.
Partner Relationship Management:
Establish and maintain strong, collaborative relationships with airlines, Vietnam Railways, and ferries. Negotiate mutually beneficial agreements that secure competitive offerings for Vexere's customers.
Collaborate with cross-functional teams (product, tech, etc.) to ensure operational activities align with company goals.
Team Management and Operations:
Manage the daily operations of the customer service and marketing teams, ensuring smooth and efficient functioning.
Be responsible for hiring, setting KPIs, talent development, performance appraisals, feedback and motivation management for customer service and marketing teams.
Drive continuous improvement initiatives to enhance operational effectiveness and drive innovation.
Details discussed in the interview

Yêu cầu công việc

Minimum 3 years of management experience, preferably experience in flight field
Experience in Digital Marketing or Product Marketing
Skills:
Customer focus and data-driven decision making
Critical thinking and problem-solving
Excellent communication and interpersonal skills
Time management and stakeholder management
Ability to develop and follow processes
Strong desire for personal development and ability to support others in their self-development
Proactive problem-solving mindset and high sense of responsibility
Good command of English

Quyền lợi được hưởng

Competitive salary + KPI-based quarterly bonuses (up to 10 months per year).
Hybrid Working
Clear career progression with opportunities for advancement to key positions based on your capabilities.
Special discounted bus tickets for employees and their families.
Comprehensive periodic health check-up policies.
Participation in social insurance, health insurance, and unemployment insurance according to Vietnamese labor law after the probationary period.
12 days of annual leave, with an additional day added every 3 years (convertible to salary).
Vibrant and dynamic working environment with a friendly and supportive team that shares knowledge and assists each other.
Training and development opportunities in negotiation, communication, work management, interpersonal skills, and software technology.
Other perks to be discussed during the interview.
Khu vực
Báo cáo

Công ty TNHH Dịch vụ Asan
Dịch vụ Asan Xem trang công ty
Quy mô:
25 - 100 nhân viên
Địa điểm:
831 - 833 Trần Hưng Đạo, Phường 1, Quận 5 Thành phố Hồ Chí Minh

Asan là chuỗi nhà hàng ẩm thực Hàn Quốc, mang đến “tinh hoa ẩm thực” Hàn Quốc có “KHẨU VỊ GẦN GŨI – PHỤC VỤ THÂN THIỆN – DỊCH VỤ TIỆN ÍCH”.      

Là hệ thống mì cay sử dụng ”SỢI MÌ KHÔNG CHIÊN” đầu tiên và duy nhất tại Việt Nam

Những nghề phổ biến tại Dịch vụ Asan

Bạn làm việc tại Dịch vụ Asan? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo Dịch vụ Asan

Dịch vụ Asan

Click để đánh giá