Phúc lợi
- Laptop
- Chế độ bảo hiểm
- Du Lịch
- Phụ cấp
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
Mô tả Công việc
1. HRMS Operations & Maintenance (40%)
- Oversee and support the performance of HRMS at the subsidiary level.
- Compile issues arising from the HRMS during usage and collaborate with the technical team to propose solutions.
- Collect user feedback to improve and optimize the system.
2. Data Analysis & Reporting (30%)
- Ensure data accuracy and consistency across the Human Resource Management System (HRMS).
- Collect, analyze, and interpret HR data to identify trends and patterns.
- Generate insightful HR reports that support HR strategic decision-making process: including employee lifecycle, recruitment efficiencies, turnover rates, performance management, etc…
3. C&B Operation (30%)
- In charge of salary calculation and disbursement.
- Accurately calculate monthly PIT and annual PIT finalization in compliance with the law.
- Follow up monthly SHUI calculation, declaration & payment, reconciliation with Payroll, and SHUI report.
- Update the current policies (Working time policy...) and procedures (leave/overtime submission procedures…) to make sure that all the C&B policies are competitive and in compliance with legal requirements/Company's strategies.
Yêu Cầu Công Việc
- At least 1-2 years of work experience in the field of human resources.
- Knowledge:
- University degree related to Human Resource Management or related fields
- Relevant certifications in data research skills are a big plus.
- Technical skills:
- Data analysis & reporting.
- Proficiency in HR software systems and Microsoft Office Suite.
- Fluency in both English and Vietnamese.
- Interpersonal skills:
- Proactive: always ready to take on tasks and complete work without needing reminders.
- Flexible: ability to adapt to situations and changes quickly.
- Collaborative: ability to work in a team and coordinate well with colleagues.
- HR Service mindset: Be approachable, helpful, and professional while interacting with employees and focusing on finding solutions to their needs.
*** Only shortlisted candidates will be contacted ***
Địa điểm làm việc
Thông tin khác
- Bằng cấp: Đại học
- Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
- Lương: Cạnh tranh
CÔNG TY TNHH DỊCH VỤ ĐỊA ỐC VÀNG là Công ty chuyên về Môi giới Bất động sản thổ cư có đội ngũ thành viên có hàng chục năm kinh nghiệm về Bất động sản. Với Kho hàng lên tới hàng ngàn căn nhà chính chủ, tập trung ở các Quận chính trong nội thành Hà Nội như Ba Đình, Đống Đa, Tây Hồ, Cầu Giấy... Công ty Bất động sản Địa Ốc Vàng đã và đang góp phần cung cấp cho khách hàng những sự lựa chọn hoàn hảo cho tổ ấm của mình.
Chính sách bảo hiểm
- Được tham gia BHXH, BHTN, BHYT, …. theo luật bảo hiểm theo quy định của pháp luật Nhà Nước
Các hoạt động ngoại khóa
- Tổ chức các hoạt động thể thao: bóng đá, bóng chuyển, ….
- Tổ chức các bữa tiệc party, các sự kiện
- Du lịch hàng năm
- Team building ngoài trời
- Hoạt động tập thể: company trip, teambuilding hàng năm
Lịch sử thành lập
- Thành lập năm 2017
Mission
-
Tầm nhìn: Trở thành Công ty Bất động sản lớn nhất và tốt nhất Việt Nam, đồng thời vươn ra thế giới trong thời gian không xa.
-
Sứ mệnh: Đúng theo Slogan của Công ty "Địa Ốc Vàng - Nơi khởi nguồn hạnh phúc".
- "Đồng lòng - Trách nhiệm - Kiên trì - Chia sẻ - Tuân thủ"
- Mục tiêu hướng đến của Địa Ốc Vàng chính là sự an tâm và hài lòng của Khách hàng. Sự tin tưởng của Khách hàng chính là động lực vô cùng lớn để chúng tôi không ngừng cố gắng và vươn xa trong tương lai.