Responsibilities:
Understand thoroughly Magestore POS product and Magento.
Receive and respond to customer inquiries through all communication channels such as email, Slack, WhatsApp, and more.
Assist customers with installation and usage of Magestore POS, troubleshooting and resolving any issues they encounter.
Transfer technical problems and customization requests to the development team, ensuring that work is delivered to customers in a timely and high-quality manner.
Provide customers with regular updates on the status of their requests and any ongoing issues.
Carry out other tasks assigned by the management as needed.22-25 years old
Fluent in English (IELTS, TOEIC certificate is preferable)
Previous experience in customer support, particularly in a software or e-commerce environment, is preferred.
Strong communication skills, both written and verbal.
Excellent problem-solving and critical thinking skills.
Ability to work independently and as part of a team.
Strong organizational and time-management skills.
Ready to support clients on different timezoneSalary: 9-15M (Review every 6 months).
Performance bonus, seniority bonus, birthday gift
Opportunities to improve English skills and to gain hands-on experience in dealing with and negotiating with diverse clients
Opportunities to be promoted to Support Leader/Business Analyst
Trained by 6+ year experienced ecommerce expert/specialists
Work with 100% foreign. Exposed to the latest technology and eCommerce trend
Monthly in-house coaching and mentor programs
Youthful and dynamic working environments with 95% members are 9x, we have many clubs: running, football, board game...
At BSS Group, tea & coffee is free. Besides, we have a bookshelf with many interesting books for our members to borrow and of course, they are free too
The State statutory holidays and collective activities organized by the Company (travel. team building, health care, volunteer...)
Office with a great view from the 18th floor and creative workplace design
Working hours are 5 days/week
Other benefits according to the provisions of the Company and the Labor Code
Công ty TNHH dịch vụ Minh Việt được thành lập năm 2000 – đến nay Công ty đã trải qua gần 20 năm trong lĩnh vực vận chuyển khách du lịch Quốc tế - Nội địa. Đối tác thường xuyên của Minh Việt là các công ty lữ hành lớn: Saigontourist, Công ty Liên doanh Apex, Công ty Exotissimo, Công ty Cổ phần du lịch Việt Nam, Công ty Phoenix, … và một số hãng khách thương mại, như: Yamaha, Panasonic VN, Capitaland VN, Pricewaterhouscoopers VN, Nippon, …
Minh Việt đã từng vinh dự được tham gia phục vụ các sự kiện trọng đại như: đón Tổng thống Bill Clinton, Tổng thống George Bush tới thăm Việt Nam, tuần lễ hội nghị các nhà lãnh đạo cao cấp APEC, Đại lễ kỷ niệm 1000 năm Thăng Long, Hội nghị cấp cao thường niên ASEAN, …
Hiện nay công ty đang sở hữu và điều hành trên 200 xe ôtô với chủng loại vô cùng đa dạng từ 4 chỗ đến 45 chỗ.
Minh Việt cam kết không ngừng nỗ lực đầu tư bồi dưỡng và phát triển đội ngũ lái xe, nâng cao chất lượng dịch vụ: phục vụ có văn hóa và chuyên môn cao, giàu kinh nghiệm, tận tâm và chu đáo, nhiệt tình. Với đội ngũ Quản lý, Điều hành, Lái xe được đào tạo bài bản, có nhiều kinh nghiệm, chúng tôi sẽ:
TRỞ THÀNH NHÀ CUNG CẤP DỊCH VỤ VẬN CHUYỂN HÀNH KHÁCH
HÀNG ĐẦU TẠI VIỆT NAM VÀ KHU VỰC
Bằng các chính sách đãi ngộ tốt, môi trường làm việc thân thiện và chuyên nghiệp, Minh Việt sẽ là nơi để các ứng viên phát triển tốt nhất nghề nghiệp và năng lực bản thân.