Phúc lợi
- Laptop
- Chế độ bảo hiểm
- Du Lịch
- Phụ cấp
- Đồng phục
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
- Phụ cấp thâm niên
- Nghỉ phép năm
Mô tả Công việc
Responsibilities
- Proactively arrange the space for each shipment on first carrier, send space request to the hub to get the connecting flights and release the booking confirm to the customer as requested.
- Input the accurate information on Airlines system as per SOP.
- Maintain and develop relationships with the space control/Revenue Management to secure the connecting flight for SGN station.
- Provide the exact information to the space control at hub when the shipment has delayed/revised/cancelled aim to be not impacted on their loading plan.
- Discussing and resolving the complaints/issues from the customers/ the involved stations and escalate the Sales Lead in case of out of plan/control.
- Take good care all of regular customers about the services, schedule of each shipment.
- Strictly follow all of daily tasks such as controlling Airway bill stock; providing the exact booking list to Operation team; track and trace the actual status of shipment;
- Control all of issue costs during making arrangement the space and handling cargo (storage, extra fee, customs…) as per the policy.
- Correctly input the buying and selling rates of each shipment on Cargo Sales Report to provide weekly to Sales Lead.
- Develop sales in-door and support Sales Team/Manager.
- Save the origin docs per month and secure data safety and exactly.
- Perform other duties as assigned.
- Working at: DA NANG OFFICE | 2nd Floor, ADCC Building,152 Duy Tan St., Hai Chau Dist., Da Nang City, Vietnam.
Yêu Cầu Công Việc
Qualifications
- Minimum of 1 year of experience in Aviation/GSA/Air Forwarder.
- Have good knowledge about Aircraft type/ULD, Air Cargo Basic, Logistics.
- Bachelor’s degree in Aviation/Business Administration/Foreign Trade or College of Foreign Trade Economic.
- Priority for candidates have IATA Certificates.
- Good in English skills.
- Strong communication and interpersonal skills.
- Excellent organizational skills with the ability to prioritize and manage multiple tasks simultaneously.
- Proficient in Microsoft Office Suite (Word, Excel, Outlook).
- Ability to work independently and as part of a team.
- Positive attitude and a willingness to learn.
Thông tin khác
- Bằng cấp: Đại học
- Giới tính: Nam
- Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
- Lương: Cạnh tranh
Công ty TNHH dịch vụ Minh Việt được thành lập năm 2000 – đến nay Công ty đã trải qua gần 20 năm trong lĩnh vực vận chuyển khách du lịch Quốc tế - Nội địa. Đối tác thường xuyên của Minh Việt là các công ty lữ hành lớn: Saigontourist, Công ty Liên doanh Apex, Công ty Exotissimo, Công ty Cổ phần du lịch Việt Nam, Công ty Phoenix, … và một số hãng khách thương mại, như: Yamaha, Panasonic VN, Capitaland VN, Pricewaterhouscoopers VN, Nippon, …
Minh Việt đã từng vinh dự được tham gia phục vụ các sự kiện trọng đại như: đón Tổng thống Bill Clinton, Tổng thống George Bush tới thăm Việt Nam, tuần lễ hội nghị các nhà lãnh đạo cao cấp APEC, Đại lễ kỷ niệm 1000 năm Thăng Long, Hội nghị cấp cao thường niên ASEAN, …
Hiện nay công ty đang sở hữu và điều hành trên 200 xe ôtô với chủng loại vô cùng đa dạng từ 4 chỗ đến 45 chỗ.
Minh Việt cam kết không ngừng nỗ lực đầu tư bồi dưỡng và phát triển đội ngũ lái xe, nâng cao chất lượng dịch vụ: phục vụ có văn hóa và chuyên môn cao, giàu kinh nghiệm, tận tâm và chu đáo, nhiệt tình. Với đội ngũ Quản lý, Điều hành, Lái xe được đào tạo bài bản, có nhiều kinh nghiệm, chúng tôi sẽ:
TRỞ THÀNH NHÀ CUNG CẤP DỊCH VỤ VẬN CHUYỂN HÀNH KHÁCH
HÀNG ĐẦU TẠI VIỆT NAM VÀ KHU VỰC
Bằng các chính sách đãi ngộ tốt, môi trường làm việc thân thiện và chuyên nghiệp, Minh Việt sẽ là nơi để các ứng viên phát triển tốt nhất nghề nghiệp và năng lực bản thân.