Mô tả công việc
Coordinating with other departments to ensure that customer service issues are resolved quickly and efficiently;
Liaise & co-ordinate with clients on training schedule;
Record and manage customer information and constantly update it on the database system;
Schedule & co-ordinate with training clients for submission of documentation for review;
Co-ordinate the activities of the Customer Service team; provide support and advice to team members;
Co-ordinate with clients for certificate collection & mailing of certificates;
Evaluate customer feedback and identify ways to maximize customer satisfaction;
Calculating and submit sub fee, OT of sub-contractor.
Yêu cầu công việc
Effective team co-ordination and leadership skills;
Customer orientation and ability to adapt/respond to different types of character;
Ability to multi-task, prioritize, and manage time effectively;
Good command of English;
Quyền lợi được hưởng
13th salary, salary review per year, bonus;
Annual leave with pay: 15 -18 days/year + 5 sick leave/ year;
Phone allowance, taxi card,...;
Training & Development Activities: Professional Training, Soft-skill training, Awareness training (ISO 9001, 14001...);
Participate in events with company such as Year end party, Outing trip, Family day. Environment day;
Gifts voucher on public holidays (Tet holiday, Independence Day, Hung King, Labor Day, Mid autumn..);
Birthday gifts and shorter working time on birthday;
Opportunity to experience a professional, multinational working environment, & exposure to the European; standard working style from a French company.
Công ty TNHH dịch vụ Minh Việt được thành lập năm 2000 – đến nay Công ty đã trải qua gần 20 năm trong lĩnh vực vận chuyển khách du lịch Quốc tế - Nội địa. Đối tác thường xuyên của Minh Việt là các công ty lữ hành lớn: Saigontourist, Công ty Liên doanh Apex, Công ty Exotissimo, Công ty Cổ phần du lịch Việt Nam, Công ty Phoenix, … và một số hãng khách thương mại, như: Yamaha, Panasonic VN, Capitaland VN, Pricewaterhouscoopers VN, Nippon, …
Minh Việt đã từng vinh dự được tham gia phục vụ các sự kiện trọng đại như: đón Tổng thống Bill Clinton, Tổng thống George Bush tới thăm Việt Nam, tuần lễ hội nghị các nhà lãnh đạo cao cấp APEC, Đại lễ kỷ niệm 1000 năm Thăng Long, Hội nghị cấp cao thường niên ASEAN, …
Hiện nay công ty đang sở hữu và điều hành trên 200 xe ôtô với chủng loại vô cùng đa dạng từ 4 chỗ đến 45 chỗ.
Minh Việt cam kết không ngừng nỗ lực đầu tư bồi dưỡng và phát triển đội ngũ lái xe, nâng cao chất lượng dịch vụ: phục vụ có văn hóa và chuyên môn cao, giàu kinh nghiệm, tận tâm và chu đáo, nhiệt tình. Với đội ngũ Quản lý, Điều hành, Lái xe được đào tạo bài bản, có nhiều kinh nghiệm, chúng tôi sẽ:
TRỞ THÀNH NHÀ CUNG CẤP DỊCH VỤ VẬN CHUYỂN HÀNH KHÁCH
HÀNG ĐẦU TẠI VIỆT NAM VÀ KHU VỰC
Bằng các chính sách đãi ngộ tốt, môi trường làm việc thân thiện và chuyên nghiệp, Minh Việt sẽ là nơi để các ứng viên phát triển tốt nhất nghề nghiệp và năng lực bản thân.