Việc làm Dịch Vụ Minh Việt

Tìm thấy 1 việc làm đang tuyển dụng
Công Ty TNHH Dịch Vụ Minh Việt
Customer Service Quality Assurance
Dịch Vụ Minh Việt
5 việc làm
0 Lượt ứng tuyển Lượt xem 2
0 Lượt ứng tuyển Lượt xem 2
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Nhân viên
Ngày đăng tuyển: 07/07/2024
Hạn nộp hồ sơ: 25/07/2024
Hình thức: Toàn thời gian
Kinh nghiệm: Trên 1 năm
Số lượng: 2
Giới tính: Đang cập nhật
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Hà Nội

Mô tả công việc

Quality Monitoring and Evaluation:

Ensure all customer interactions comply with relevant regulations and company policies.
Assess communication for accuracy, professionalism, and compliance with company policies and standard
Identify training or coaching needs and opportunities for process improvements based on evaluation results.
Monitor and evaluate customer interactions ( emails, chat, etc.) to ensure adherence to quality standards.
Maintain accurate and up- to- date records of quality assessments and feedback provided.

Reporting and Feedback:

Prepare and present regular quality reports to management, highlighting trends, insights, and areas for improvement.
Provide detailed feedback to Customer Success team members on their performance throughout QA score

Process Improvement:

Collaborate with the Customer Success Manager to develop and implement quality improvement initiatives and CS workflow (if any)
Work with cross- functional teams to enhance processes and tools that support customer interactions.
Conduct root cause analysis for identified quality issues and recommend corrective actions.

Training and Coaching:

Support to coach team members to ensure consistent quality in customer interactions and product knowledge
Create and update training materials, including manuals, guidelines, and best practice documents.

Yêu cầu công việc

You Have...

English: Advanced level
3+ years of Customer Success Agents experience or 1+ year of QA experience
Knowledge of tools, concepts, and methodologies of QA
Implementation of corrective action programs experience
Bachelor&039;s degree preferred (Bachelor of Management of Quality, Business Administration, Economics...)
Solid knowledge in effective usage of data analysis tools and statistical analysis
Strong computer skills including Microsoft Office, QA applications, and databases

Plus points

Product or industry- related experience
Quality inspection or auditing experience

Quyền lợi

We offer

Performance review and competency evaluation: 2 times per year.
Training program: ensure to cover product training for all newbie and other training programs according to the Company’s policy
Holiday bonus & Company trip
Annual leaves: 12 days per year
Annual performance bonus & 13th – month salary: up to 3- month salary (based on your devotion and business efficiency)
Lunch meal + Parking fees provided.
Salary range: Negotiate
Treatment: annual health check- up at top clinic in VN, weekly shoulder massage treatment, monthly team bonding, annual company trip,...
Remote working days: 12 days per year

Why you’ll love working here

Learn product- thinking and customer- centric mindset.
Clear & Scientific Agile Framework on the whole company workflow & culture.
Young and passionate colleagues
Collaborative and supportive environment
Join a dynamic team to design and develop high- performance E- commerce products. Take on ambitious and challenging objectives by contributing to groundbreaking business models in the market.
Professional and creative office view
Flexible working time:
Morning: 8:00 am- 12:00 pm (check in from 8:00 am to 8:45 am)
Afternoon: 1:00 pm- 5:45 pm (check out from 5:00 pm to 5:45 pm)

Cập nhật gần nhất lúc: 2024-07-07 22:25:03

Khu vực
Báo cáo

Công Ty TNHH Dịch Vụ Minh Việt
Dịch Vụ Minh Việt Xem trang công ty
Quy mô:
200 - 500 nhân viên
Địa điểm:
Số 17 ngõ 167 Tây Sơn, Đống Đa

Công ty TNHH dịch vụ Minh Việt được thành lập năm 2000 – đến nay Công ty đã trải qua gần 20 năm trong lĩnh vực vận chuyển khách du lịch Quốc tế - Nội địa. Đối tác thường xuyên của Minh Việt là các công ty lữ hành lớn: Saigontourist, Công ty Liên doanh Apex, Công ty Exotissimo, Công ty Cổ phần du lịch Việt Nam, Công ty Phoenix, … và một số hãng khách thương mại, như: Yamaha, Panasonic VN, Capitaland VN, Pricewaterhouscoopers VN, Nippon, …

Minh Việt đã từng vinh dự được tham gia phục vụ các sự kiện trọng đại như: đón Tổng thống Bill Clinton, Tổng thống George Bush tới thăm Việt Nam, tuần lễ hội nghị các nhà lãnh đạo cao cấp APEC, Đại lễ kỷ niệm 1000 năm Thăng Long, Hội nghị cấp cao thường niên ASEAN, …

Hiện nay công ty đang sở hữu và điều hành trên 200 xe ôtô với chủng loại vô cùng đa dạng từ 4 chỗ đến 45 chỗ.

Minh Việt cam kết không ngừng nỗ lực đầu tư bồi dưỡng và phát triển đội ngũ lái xe, nâng cao chất lượng dịch vụ: phục vụ có văn hóa và chuyên môn cao, giàu kinh nghiệm, tận tâm và chu đáo, nhiệt tình. Với đội ngũ Quản lý, Điều hành, Lái xe được đào tạo bài bản, có nhiều kinh nghiệm, chúng tôi sẽ:

TRỞ THÀNH NHÀ CUNG CẤP DỊCH VỤ VẬN CHUYỂN HÀNH KHÁCH

HÀNG ĐẦU TẠI VIỆT NAM VÀ KHU VỰC

Bằng các chính sách đãi ngộ tốt, môi trường làm việc thân thiện và chuyên nghiệp, Minh Việt sẽ là nơi để các ứng viên phát triển tốt nhất nghề nghiệp và năng lực bản thân.

Những nghề phổ biến tại Dịch Vụ Minh Việt

Bạn làm việc tại Dịch Vụ Minh Việt? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo Dịch Vụ Minh Việt

Dịch Vụ Minh Việt

Click để đánh giá