Phúc lợi
- Laptop
- Chế độ bảo hiểm
- Du Lịch
- Phụ cấp
- Đồng phục
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
- Phụ cấp thâm niên
- Nghỉ phép năm
Mô tả Công việc
Responsibilities
- Represen EY Airline to recieve booking from customers.
- Tracking shipments from start to finish to avoid errors proactively and promptly resolving any issues that may arise.
- Providing customers with accurate and up-to-date information on cargo shipments, flight schedules, and relevant assistance and guidance.
- Managing customer records, cargo manifests, and reservation systems to ensure data accuracy and compliance with Principal Airlines standards.
- Coordination with Space Control & Sales for booking orientation & handle reservation
- Working with agents to ensure shipments are checked in warehouse in “ready for carriage” condition.
- Compliance with Principle’ Manual & circulars to ensure cargo bookings are in line with regulation, policies.
- AWB stock control.
- Prepare Cargo Loading Plan for flights and coordination with Space Control and Operation team to maximize capacity and loading.
- Collaborating with internal teams to coordinate cargo handling, shipment tracking, and documentation requirements to meet customer needs.
- Resolving customer complaints, issues, and escalations related to cargo services in a professional and customer-focused manner.
- Perform other duties as assigned.
- Working at: Chamvit Tower | 117 Tran Duy Hung, Cau Giay, Ha Noi.
Yêu Cầu Công Việc
Qualifications
- Fresher/newly-graduate or 1 year of experience in Aviation/GSA/Air Forwarder.
- Bachelor’s degree in Aviation/Business Administration/Foreign Trade or College of Foreign Trade Economic, Logistics, Supply Chain.
- Prefer candidates who have knowledge about Aircraft type/ULD, Air Cargo Basic.
- Good in English.
- Good in Microsoft Office Suite (Word, Excel, Outlook).
- Be willing to work overtime and follow the airline's work schedule.
- Strong communication and interpersonal skills.
- Excellent organizational skills with the ability to prioritize and manage multiple tasks simultaneously.
- Ability to work independently and as part of a team.
- Positive attitude and a willingness to learn
Benefits
- Competitive salary and benefits package
- Opportunity to extend labor contract base on the business situation
- Opportunity to work in a fast-paced and dynamic environment
- Opportunity for professional growth and development
Thông tin khác
- Bằng cấp: Đại học
- Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
- Lương: Cạnh tranh
Công ty TNHH dịch vụ Minh Việt được thành lập năm 2000 – đến nay Công ty đã trải qua gần 20 năm trong lĩnh vực vận chuyển khách du lịch Quốc tế - Nội địa. Đối tác thường xuyên của Minh Việt là các công ty lữ hành lớn: Saigontourist, Công ty Liên doanh Apex, Công ty Exotissimo, Công ty Cổ phần du lịch Việt Nam, Công ty Phoenix, … và một số hãng khách thương mại, như: Yamaha, Panasonic VN, Capitaland VN, Pricewaterhouscoopers VN, Nippon, …
Minh Việt đã từng vinh dự được tham gia phục vụ các sự kiện trọng đại như: đón Tổng thống Bill Clinton, Tổng thống George Bush tới thăm Việt Nam, tuần lễ hội nghị các nhà lãnh đạo cao cấp APEC, Đại lễ kỷ niệm 1000 năm Thăng Long, Hội nghị cấp cao thường niên ASEAN, …
Hiện nay công ty đang sở hữu và điều hành trên 200 xe ôtô với chủng loại vô cùng đa dạng từ 4 chỗ đến 45 chỗ.
Minh Việt cam kết không ngừng nỗ lực đầu tư bồi dưỡng và phát triển đội ngũ lái xe, nâng cao chất lượng dịch vụ: phục vụ có văn hóa và chuyên môn cao, giàu kinh nghiệm, tận tâm và chu đáo, nhiệt tình. Với đội ngũ Quản lý, Điều hành, Lái xe được đào tạo bài bản, có nhiều kinh nghiệm, chúng tôi sẽ:
TRỞ THÀNH NHÀ CUNG CẤP DỊCH VỤ VẬN CHUYỂN HÀNH KHÁCH
HÀNG ĐẦU TẠI VIỆT NAM VÀ KHU VỰC
Bằng các chính sách đãi ngộ tốt, môi trường làm việc thân thiện và chuyên nghiệp, Minh Việt sẽ là nơi để các ứng viên phát triển tốt nhất nghề nghiệp và năng lực bản thân.