Việc làm Dịch Vụ Minh Việt

Tìm thấy 1 việc làm đang tuyển dụng
Công Ty TNHH Dịch Vụ Minh Việt
[Vinpearl Phú Quốc] Hotel Ambassador (CV Chăm sóc KH Cao cấp)
Dịch Vụ Minh Việt
5 việc làm
0 Lượt ứng tuyển Lượt xem 3
0 Lượt ứng tuyển Lượt xem 3
Thông tin cơ bản
Mức lương: 12 - 20 triệu
Chức vụ: Nhân viên
Ngày đăng tuyển: 18/07/2024
Hạn nộp hồ sơ: 12/09/2024
Hình thức: Làm theo ca
Kinh nghiệm: Không yêu cầu
Số lượng: 2
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Huyện Phú Quốc - Kiên Giang

Mô tả công việc

A. Major roles in operations:

1. Preparations for serving VIP Guests.

- Prepare, store and clean tools and equipment according to the job requirements;

- Set up banquets, equipment, tools and instruments, as well as to tend to other meeting-related requests from the VIP Guests, in accordance with the processes and service standards;

- Serve VIP guests during meetings, banquets... by the standards of service excellence;

- Keep meeting rooms and areas under management of the department clean and tidy when there are no events taking place;

- Check and ensure all equipment is fully functional and all amenities are at sufficient quantity, of good quality and are ready to serve the Guests;

- Deliver the most excellent services to the Guests with exemplary attitudes, quality and speed;

- Receive requests from the Guests and report back to Restaurant Managers.

2. Take care of VIP Guests.

- Assist in reception and collaborate in processing guest requests such as changing rooms, generating key cards, receiving visitors, reserve meeting rooms, serving at banquets and providing room service, as well as guiding them in sightseeing.

- Collaborate with others to process requests from VIP Guests before, during and after their stay via phone or through other points of contact.

4. Upsale products of hotel.

5. Shared tasks of the department.

- Ensure compliance with VinGroup's general service standards and the specific standards of the property. Propose solutions for improving disadvantages. Always serve the Guests by the standards of service excellence while maintaining consistency with the prescribed processes and regulations.

- Take on duties within specified areas as required by your responsibilities and the job position. Collaborate with other related departments for work coordination.

- Host or participate in meetings on daily operations.

- Perform tasks assigned by the upper management regarding collaboration with other departments to deliver the best service quality.

4. Other tasks

- Perform other duties as directed by the upper management.

- Always strictly follow the general regulations of the system.

B. System administration and internal operations:

1. Planning

- Implement approved action plans and conduct reports as required.

2. Human Resources

- Implement training plans to enhance skills and learn about the standards, regulations and processes deployed by the department.

3. Regulations & Charters

- Comply with the of Regulations & Charters, Standards of Services and Brand of the Company, along with the Processes and Guidelines at work.

4. Risk Management

- Be aware in detecting and promptly report risks at work and propose solutions to the upper management.

Quyền lợi được hưởng

  • Competitive income and benefits
  • Living allowance 2,600,000 VND/month
  • Grandworld voucher up to 1,000,000 VND/month
  • Support transportation fee (to get the job and visiting home yearly)
  • 13th salary month bonus, Year-end bonus, Working performance bonus
  • Insurance according to regulations, and health care insurance of Vingroup
  • Discount for internal services: Vinmec, Vinfast, Vinschool...
  • Opportunity to be trained and promoted in a professional working environment

Yêu cầu công việc

  • Education: High school diploma or higher
  • Experience: Hospitality experiences; F&B or FO Knowledge is a plus
  • Skills: Effective communication skills; Professional and friendly hospitality skills; Upselling skills
  • Appearance: Friendly, Height: 1m60 or higher for female/1m70 or higher for male
  • Studying/Working experience in international environment is a plus

Yêu cầu hồ sơ

Liên hệ: Mr Duc 0347585818
Khu vực
Báo cáo

Công Ty TNHH Dịch Vụ Minh Việt
Dịch Vụ Minh Việt Xem trang công ty
Quy mô:
200 - 500 nhân viên
Địa điểm:
Số 17 ngõ 167 Tây Sơn, Đống Đa

Công ty TNHH dịch vụ Minh Việt được thành lập năm 2000 – đến nay Công ty đã trải qua gần 20 năm trong lĩnh vực vận chuyển khách du lịch Quốc tế - Nội địa. Đối tác thường xuyên của Minh Việt là các công ty lữ hành lớn: Saigontourist, Công ty Liên doanh Apex, Công ty Exotissimo, Công ty Cổ phần du lịch Việt Nam, Công ty Phoenix, … và một số hãng khách thương mại, như: Yamaha, Panasonic VN, Capitaland VN, Pricewaterhouscoopers VN, Nippon, …

Minh Việt đã từng vinh dự được tham gia phục vụ các sự kiện trọng đại như: đón Tổng thống Bill Clinton, Tổng thống George Bush tới thăm Việt Nam, tuần lễ hội nghị các nhà lãnh đạo cao cấp APEC, Đại lễ kỷ niệm 1000 năm Thăng Long, Hội nghị cấp cao thường niên ASEAN, …

Hiện nay công ty đang sở hữu và điều hành trên 200 xe ôtô với chủng loại vô cùng đa dạng từ 4 chỗ đến 45 chỗ.

Minh Việt cam kết không ngừng nỗ lực đầu tư bồi dưỡng và phát triển đội ngũ lái xe, nâng cao chất lượng dịch vụ: phục vụ có văn hóa và chuyên môn cao, giàu kinh nghiệm, tận tâm và chu đáo, nhiệt tình. Với đội ngũ Quản lý, Điều hành, Lái xe được đào tạo bài bản, có nhiều kinh nghiệm, chúng tôi sẽ:

TRỞ THÀNH NHÀ CUNG CẤP DỊCH VỤ VẬN CHUYỂN HÀNH KHÁCH

HÀNG ĐẦU TẠI VIỆT NAM VÀ KHU VỰC

Bằng các chính sách đãi ngộ tốt, môi trường làm việc thân thiện và chuyên nghiệp, Minh Việt sẽ là nơi để các ứng viên phát triển tốt nhất nghề nghiệp và năng lực bản thân.

Những nghề phổ biến tại Dịch Vụ Minh Việt

Bạn làm việc tại Dịch Vụ Minh Việt? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo Dịch Vụ Minh Việt

Dịch Vụ Minh Việt

Click để đánh giá