Mô tả công việc
- Respond to global customer’s inquiries via phone, email, or chat and ensure that all their problems have been resolved timely with a satisfactory resolution
- Research and identify solutions/answers, provide prompt and accurate feedback to customers
- Coordinate with relevant departments such as Engineering, Products, Finance, Marketing, etc. to assist customer’s inquiries promptly
- Collect user feedback, propose initiatives for continuous improvement of the agent support process, and provide valuable insights for product development
- Review current FAQs and update them regularly (monthly, quarterly)
- Review and produce an updated manual guide
- Other tasks assigned by the Head of the Department
Yêu cầu công việc
- 1 to 2 years experience in a similar position in startup companies or fast-moving environments.
- Fluent in Bahasa Indonesia
- Proficient in Vietnamese(Native speaker preferred)
- English communication skills are required(B1)
- Call center experience(preferred)
- Proficient in using common computer/technology applications
- Have a flexible, resilient, and positive can-do attitude, have initiative, and be proactive in problem-solving beyond the call of duty
- Demonstrate an appropriate urgency for contact response time in the face of a variable workflow.
- An “A-team” player who can deliver high-quality outcomes both independently or in a team
- Tech-savvy, proficient in common computer/technology applications
- Experience in using Freshdesk, Salesforce, and CRM systems(preferred)
- Graphic design and video production experience(preferred)
Quyền lợi được hưởng
- Competitive compensation
- Working time: Mon-Fri (9am – 6pm)
- 12 days Annual leave, 1 Birthday leave, 1 Christmas leave
- Premium health insurance and annual health check-up to keep you in top shape
- Full social insurance
- Free ELSA Premium courses to polish your language skills
- Sponsorship for online or external courses – learn and grow on us!
- Annual company trips and monthly happy hours – work hard, play hard!
Công ty TNHH dịch vụ Minh Việt được thành lập năm 2000 – đến nay Công ty đã trải qua gần 20 năm trong lĩnh vực vận chuyển khách du lịch Quốc tế - Nội địa. Đối tác thường xuyên của Minh Việt là các công ty lữ hành lớn: Saigontourist, Công ty Liên doanh Apex, Công ty Exotissimo, Công ty Cổ phần du lịch Việt Nam, Công ty Phoenix, … và một số hãng khách thương mại, như: Yamaha, Panasonic VN, Capitaland VN, Pricewaterhouscoopers VN, Nippon, …
Minh Việt đã từng vinh dự được tham gia phục vụ các sự kiện trọng đại như: đón Tổng thống Bill Clinton, Tổng thống George Bush tới thăm Việt Nam, tuần lễ hội nghị các nhà lãnh đạo cao cấp APEC, Đại lễ kỷ niệm 1000 năm Thăng Long, Hội nghị cấp cao thường niên ASEAN, …
Hiện nay công ty đang sở hữu và điều hành trên 200 xe ôtô với chủng loại vô cùng đa dạng từ 4 chỗ đến 45 chỗ.
Minh Việt cam kết không ngừng nỗ lực đầu tư bồi dưỡng và phát triển đội ngũ lái xe, nâng cao chất lượng dịch vụ: phục vụ có văn hóa và chuyên môn cao, giàu kinh nghiệm, tận tâm và chu đáo, nhiệt tình. Với đội ngũ Quản lý, Điều hành, Lái xe được đào tạo bài bản, có nhiều kinh nghiệm, chúng tôi sẽ:
TRỞ THÀNH NHÀ CUNG CẤP DỊCH VỤ VẬN CHUYỂN HÀNH KHÁCH
HÀNG ĐẦU TẠI VIỆT NAM VÀ KHU VỰC
Bằng các chính sách đãi ngộ tốt, môi trường làm việc thân thiện và chuyên nghiệp, Minh Việt sẽ là nơi để các ứng viên phát triển tốt nhất nghề nghiệp và năng lực bản thân.