Phúc lợi
- Chế độ bảo hiểm
- Du Lịch
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Nghỉ phép năm
Mô tả Công việc
- Take over the sales package (quote/contract signed, contract review) from sales people
- Interface/ Co-ordinate with customers, sales and technician to provide the services meets customer’s needs .
- Manage and arrange the schedule for inspector/ technician implementation.
- Liaise with customers/ technician on sample submission, Classify the samples + application form, confirm test parameters, prepare the necessary documents and pass to lab technician for testing.
- Monitor and track the progress of the jobs by following up the technician/ inspector for samples and test/ inspection result.
- Prepare test/ inspection reports to customers and manager as well as perform other related administration work
- Interface with customer job status and handle enquiries
- Maintain and upkeep laboratory/ inspector records and documentations
- Follow the samples status from subcontract, invoicing & payment to sub contract
- Follow LMS program
- Do invoice request and send to Account Dept to issue invoice
- Handle the payment status of the customers
- Report all activities to Manager
- Other duties relevant to this level assigned by manager
Yêu Cầu Công Việc
- Bachelor’s Degree in Chemistry or its equivalent
- Knowledge of testing and ISO17025 is an advantage
- English communication with B level or equivalent
- Office computer skills (Excel, Word, Powerpoint), Back-Office work skills
- Result and service-orientated individual who possesses initiative and good communication skills
- A proactive team player but with the ability to work independently in challenging projected and timelines
Others (Benefit):
- Working in an international dynamic and friendly environment
- Working time: Monday - Friday (8.30AM - 5.30PM)
- Social insurance, health insurance, unemployment insurance base on full basic salary (Vietnamese Law)
- Accident insurance 24/7, annual health check
- Free parking (bicycle, motorbike, car)
- Ad-hoc staff engagement events, team-building activities, company trip.
Địa điểm làm việc
Thông tin khác
- Bằng cấp: Đại học
- Giới tính: Nữ
- Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
- Lương: Cạnh tranh
Công ty TNHH dịch vụ Minh Việt được thành lập năm 2000 – đến nay Công ty đã trải qua gần 20 năm trong lĩnh vực vận chuyển khách du lịch Quốc tế - Nội địa. Đối tác thường xuyên của Minh Việt là các công ty lữ hành lớn: Saigontourist, Công ty Liên doanh Apex, Công ty Exotissimo, Công ty Cổ phần du lịch Việt Nam, Công ty Phoenix, … và một số hãng khách thương mại, như: Yamaha, Panasonic VN, Capitaland VN, Pricewaterhouscoopers VN, Nippon, …
Minh Việt đã từng vinh dự được tham gia phục vụ các sự kiện trọng đại như: đón Tổng thống Bill Clinton, Tổng thống George Bush tới thăm Việt Nam, tuần lễ hội nghị các nhà lãnh đạo cao cấp APEC, Đại lễ kỷ niệm 1000 năm Thăng Long, Hội nghị cấp cao thường niên ASEAN, …
Hiện nay công ty đang sở hữu và điều hành trên 200 xe ôtô với chủng loại vô cùng đa dạng từ 4 chỗ đến 45 chỗ.
Minh Việt cam kết không ngừng nỗ lực đầu tư bồi dưỡng và phát triển đội ngũ lái xe, nâng cao chất lượng dịch vụ: phục vụ có văn hóa và chuyên môn cao, giàu kinh nghiệm, tận tâm và chu đáo, nhiệt tình. Với đội ngũ Quản lý, Điều hành, Lái xe được đào tạo bài bản, có nhiều kinh nghiệm, chúng tôi sẽ:
TRỞ THÀNH NHÀ CUNG CẤP DỊCH VỤ VẬN CHUYỂN HÀNH KHÁCH
HÀNG ĐẦU TẠI VIỆT NAM VÀ KHU VỰC
Bằng các chính sách đãi ngộ tốt, môi trường làm việc thân thiện và chuyên nghiệp, Minh Việt sẽ là nơi để các ứng viên phát triển tốt nhất nghề nghiệp và năng lực bản thân.