Mô tả công việc
Troubleshoot issues arising from Microsoft Windows, Microsoft Office and other software standards addressed in company IT policy
Set up, maintain, support and troubleshoot
Handle all POS requests and procedures
Set up, maintain, support and troubleshoot these at stores
Compile and submit monthly planning for maintenance, upgrade, replacement of old devices which are potentially broken
Others
Quyền lợi được hưởng
• Train and mentor front-of-house staff to deliver exceptional service.
• Monitor food quality, presentation, and adherence to company standards.
• Handle customer inquiries, complaints, and feedback.
• Collaborate with the culinary team to maintain high-quality food and beverage offerings.
• Ensure compliance with health and safety regulations.
• Foster a positive work environment.
Yêu cầu công việc
Core values: respect, humility, integrity, responsibility, focus, goodness
Diploma in computer science or information technology
IT background and POS knowledge is required
At least 3 years experience in similar capacity
Able to work outside standard office hours
Highly motivated, can work independent
Can work under pressure and flexibility
Yêu cầu hồ sơ
Submit CV:
19 Lê Thánh Tôn, Quận 1
Send your resume by Hoteljob.vn
If you have any questions or concerns, please contact 028 3822 6838 (HR Department)
Công ty TNHH Dịch Vụ Quản Lý Tài Sản VSIP (gọi tắt là VSIP FMS) thuộc 100% vốn của KCN Việt Nam - Singapore (VSIP). VSIP FMS được chính thức thành lập và đi vào hoạt động vào ngày 01/01/2011 nhằm đa dạng hóa dịch vụ của VSIP, nâng cao chất lượng dịch vụ và giảm chi phí cho công ty VSIP. Với 550 nhân viên ban đầu, công ty đã cung cấp các gói dịch vụ quản lý tài sản như bảo vệ, thi công và chăm sóc cảnh quan, vệ sinh công nghiệp, bảo trì nhà xưởng. Với hơn 10 năm kinh nghiệm, mục tiêu chính của chúng tôi là giúp cho khách hàng của chúng tôi có thể yên tâm tập trung vào lĩnh vực kinh doanh của mình trong một môi trường sạch, đẹp và an toàn.