Tìm thấy 0 việc làm đang tuyển dụng
Project Admin
Dịch Vụ Xuyên Thái Bình
26 việc làm
5 lượt xem
Thông tin cơ bản
Mức lương:
Thỏa thuận
Chức vụ:
Nhân viên
Ngày đăng tuyển:
Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ:
13/12/2024
Hình thức:
Toàn thời gian
Kinh nghiệm:
Không yêu cầu
Số lượng:
1
Giới tính:
Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Hồ Chí Minh
Mô tả công việc
• Coordinate activities throughout the company to ensure efficiency and maintain compliance with company policy.
• Request equipment & related accounts for new hire onboarding.
• Assist in the preparation of regularly scheduled reports.
• Document and follow up on important actions and decisions from meetings.
• Plan meetings and take detailed minutes.
• Update and maintain office policies and procedures.
• Assist in the process of tool issues, raise bugs related to MS Applications
• Check attendance of team members.
• Provide administrative support as needed.
• Assigned task by line manager.
• Available to work fixed night shift 10pm-6am.
• Request equipment & related accounts for new hire onboarding.
• Assist in the preparation of regularly scheduled reports.
• Document and follow up on important actions and decisions from meetings.
• Plan meetings and take detailed minutes.
• Update and maintain office policies and procedures.
• Assist in the process of tool issues, raise bugs related to MS Applications
• Check attendance of team members.
• Provide administrative support as needed.
• Assigned task by line manager.
• Available to work fixed night shift 10pm-6am.
Yêu cầu công việc
• Strong proficiency in English.
• Have at 1 year' of experience in administrative services or related fields.
• Diligent, meticulous, proactive, and have a can-do attitude.
• Able to work in a high-pressure environment.
• Degree in business administration or a relevant field is preferred.
• Familiarity with office technology and equipment, including computers, fax machines, scanners, printers, phone systems, etc.
• Professional appearance, courteous manner, and clear, friendly phone voice.
• Attention to detail and problem-solving skills.
• Proficiency in MS Office (MS Excel and MS PowerPoint, in particular).
• Have at 1 year' of experience in administrative services or related fields.
• Diligent, meticulous, proactive, and have a can-do attitude.
• Able to work in a high-pressure environment.
• Degree in business administration or a relevant field is preferred.
• Familiarity with office technology and equipment, including computers, fax machines, scanners, printers, phone systems, etc.
• Professional appearance, courteous manner, and clear, friendly phone voice.
• Attention to detail and problem-solving skills.
• Proficiency in MS Office (MS Excel and MS PowerPoint, in particular).
Quyền lợi được hưởng
Chăm sóc sức khoẻ
Annual Health Checkup
Nghỉ phép có lương
20 days of leave (12 days of annual leave and 8 days of sick leave)
Máy tính xách tay
Full working equipment will be provided
Xem thêm
Annual Health Checkup
Nghỉ phép có lương
20 days of leave (12 days of annual leave and 8 days of sick leave)
Máy tính xách tay
Full working equipment will be provided
Xem thêm
Khu vực
Dịch Vụ Xuyên Thái Bình
Xem trang công ty
Quy mô:
500 - 1.000 nhân viên
Địa điểm:
PAN SERVICES là thành viên của tập đoàn Nihon Housing( Nhật Bản) với vị trí số 1 trong lĩnh vực Vệ Sinh Công Nghiệp tại Việt Nam được thành lập từ năm 1993.
Với môi trường làm việc đa dạng, cơ hội được trau dồi kinh nghiệm thường xuyên và mức lương tương ứng theo năng lực bản thân. Chắn chắn Pan Services sẽ là môi trường lý tưởng để cống hiến và thăng tiến.
Do nhu cầu phát triển kinh doanh của công ty, chúng tôi tìm kiếm và mong muốn hợp tác với các đồng đội mới sẵn sàng ngồi chung con thuyền mang tên Pan Services.
Những nghề phổ biến tại Dịch Vụ Xuyên Thái Bình
Bạn làm việc tại Dịch Vụ Xuyên Thái Bình? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn
Dịch Vụ Xuyên Thái Bình
Click để đánh giá