▪ Develops relationship with allocated customers
▪ Accepts all orders (from customer or overseas office) and processes them for handover to Operations
▪ Proactively informs customer on shipment status, exceptions and provides intermediate updates on incident solution
▪ Performs up- and cross-selling (inbound calls) for existing customers and passes on leads to Sales
▪ Takes and handles customer inquiries, e.g. Track and Trace
▪ Reviews reports (generated by the Performance Reporting & Exception Specialist) and sends them to the customer
▪ Takes and registers all customer complaints
▪ Drives solution of customer complaints by solving it directly or assigning tasks to other function
▪ Acts as first contact point for customer claims; supports customer in notification and reception of claims, provides DGF claims documents, collects required documents from claimant and hands over to specialized claims handlers when documents are complete
▪ Takes and processes customer feedback and asks for CS related feedback (e.g. follow-up on complaint handling)
▪ Collaborates closely with Operations and other departments for smooth handling of shipments and continuous updates
▪ Completes coordination between all applicable parties for all air export shipments for our customers; ensures timely bookings with airline on customer behalf
▪ Prepares export documentation in accordance to country requirements as well as the preparation of Certificate of Origin, Cargo Manifest, NAFTA Certificate, Airway Bill and any other documents required by the customer
▪ Responsible for timely completion of export documents and coordinate with both customer and/or warehouse for timely delivery of cargo
▪ Communicates regularly with customer in regards to customer’s shipment status as well as continuous communication with overseas to meet delivery commitments; follow-up with airline to monitor and track departure and arrival information and updates
▪ Ensures invoicing of rendered services is completed accurately and in a timeframe consistent with company policy.
▪ Ensure customer profiles are accurate and updated
▪ Meet all KPI’s assigned and audited by the Control Tower
Requirements:
- Junior or Senior Students who can work at least 4 days per week
- Good English skills (both speaking and writing)
- Can-do attitude, hard-working and enthusiastic
- Good administrative skills, results driven and detail oriented
- Ability to handle multiple and hanging priorities
- Ability to work effectively, independently and in a Team environment.
Family Foods Market ra đời với quan điểm luôn tinh chọn những nhà cung cấp thực phẩm uy tín, để sản phẩm khi đến tay khách hàng sẽ có chất lượng tốt nhất với nguồn gốc rõ ràng. Hơn ai hết, chúng tôi hiểu rằng chỉ có những sản phẩm xanh, sạch mới tạo nên món ăn ngon và nâng cao sức khoẻ gia đình.
Family Foods Market không chỉ là địa điểm lý tưởng để các thành viên trong gia đình mua sắm, mà còn là nơi làm chiều lòng cả những tín đồ yêu ẩm thực. Chúng tôi sẽ giúp việc lựa chọn những sản phẩm tươi ngon cho bữa ăn của quý khác trở nên dễ dàng hơn bao giờ hết.
Bên cạnh đó, khách hàng đến với Family Foods Market sẽ có những trải nghiệm tốt nhất về dịch vụ. Chúng tôi quan tâm đến từng khu vực tại siêu thị, luôn đảm bảo sự gọn gàng, cùng không gian sạch sẽ. Từ việc nâng cao tất cả các tiêu chuẩn trong quá trình phục vụ, chúng tôi mong muốn góp phần gia tăng giá trị cuộc sống của người tiêu dùng.
Với tâm huyết và định hướng của Family Foods Market, chúng tôi tin sẽ mang lại những giá trị sâu sắc và mặt hàng chất lượng đến từng khách hàng.
Chính sách bảo hiểm
- Tham gia BHXH, các chế độ phúc lợi khác.
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm,
- year end party,
- team building…
Lịch sử thành lập
- Được thành lập vào năm 2021
Mission
Chúng tôi mang tới không gian mua sắm theo phong cách Châu Âu, dịch vụ chất lượng cao cấp, phục vụ mọi nhu cầu chính đáng của khách hàng để tạo ra những trải nghiệm chưa nơi nào có.