Mô tả công việc
• Commercially promoting Zannier Bãi San Hô in the local Vietnamese and APAC region
• Contracting APAC trade partners for Zannier Bãi San Hô and achieving a steady flow of business
• Managing the cooperation with our APAC Sales Offices and driving them to produce
• Sales calls locally and internationally as required
• Travel to the resort to conduct site inspections, welcoming and hosting fam trips, client entertainment on site
• Conducting product presentations, trainings and webinars
• Strategically and pro-actively executing all sales initiatives for Zannier Hotels as launched by the DOSM/Head Office
• Close cooperation with the DOSM in regard to Direct Consumer sales
• Key account and database management
• Constant sourcing of new potential business partners and sales opportunities
• Obtaining market intelligence relevant to the hotels
• Assisting the DOSM in preparations of presentations, SWOT analysis, market research, sales action plans etc.
• Good understanding and regular review of KPIs (occupancy, ADR, RevPar etc.)
• Attendance at selected trade shows with the objective to generate business and new leads
• Managing all follow-ups of sales calls and trade shows, impeccable updating of database
• Regular communication with the GM and resort team, ensuring reservations, VIPs, high profile inspections, weddings and events are managed and coordinated well by operational departments
• Produce comprehensive rate comparisons and competitor surveys upon request
• Managing the Sales Manager based in HCM and assisting with local corporate, MICE and trade sales in the domestic market
• Generate group leads and handle requests from proposal stage to handover to the operations
• Pursue PR opportunities where possible
• Weekly and monthly reporting (activity, market intel)
• Any other sales-related task as assigned by the DOSM
Quyền lợi được hưởng
Yêu cầu công việc
- Minimum of 2 years work experience in luxury hospitality or tourism sales & marketing
• Good knowledge of hotel business and operations as well as the nature of the travel trade and its requirements
• Excellent communication, presentation and interpersonal skills
• Selling and negotiation skills
• Strategic planning
• Sensible prioritizing
• Organisational skills
• Excellent Time management
• Self-drive, pro-activeness and discipline
• Ability to work independently and with minimal supervision at times
• Creativity and innovative thinking
• Resource management
• Rational decision making
• Problem solving abilities
Yêu cầu hồ sơ
Công ty TNHH GLE Logistics (Việt Nam) là Công ty Giao nhận Vận tải Quốc tế với sự hài lòng nhất quán về dịch vụ hậu cần và luôn nỗ lực tích hợp công nghệ mới nhất vào hệ thống của mình để cung cấp các giải pháp giao nhận và hậu cần chuyên nghiệp và đáng tin cậy cho khách hàng. Chúng tôi đảm bảo một dịch vụ an toàn và tiết kiệm bằng cách đảm nhận việc vận chuyển từng lô hàng với mọi loại hàng hóa.
Được thành lập vào năm 2012, có trụ sở chính tại Thành phố Hồ Chí Minh và văn phòng chi nhánh tại Thành phố Hải Phòng, Việt Nam, GLE Logistics đã tạo dựng được mối quan hệ bền chặt với các đối tác và khách hàng của mình. Với hơn 10 năm kinh nghiệm trong ngành giao nhận & logistics, chúng tôi đã được trao giải và công nhận là chuyên gia trong lĩnh vực này tại Việt Nam.