- Build the plans and strategies of Sales
- Synthesize, analyze, evaluate data, collect information from the market to propose suitable business strategies for each period.
- Search, maintain and expand relationships with customers
- Directly searching, expanding and increasing new sources of customers
- Suppervise and maintain the customer base; constantly enhance and improve customers' satisfaction.
- Combine with CS Dept. to feedback & sovle customers' problems
- Support, participate in the recruitment process of Sales staff
- Develop training programs, direct training to ensure the quality of Sales staff, evaluate employee performance periodically
- Supervise the activities of Sales staff, speed up the progress, quality and capacity of Sales staff's work.
- Propose to reward/reprimand/discipline Sales staff base on case-by-case
- Plan of Sales team's activities & organize the implementation. Report periodically as required by BOD.
- Coordinate with company departments, suppliers to find suitable solutions for customers.
- Graduate from University/College with related fields.
- 1-2 years experiences in similar position.
- Good at Chinese.
- Good interpersonal and negotiation skills.
- Good Analytical skills and Customer care skills.
Công ty TNHH GLE Logistics (Việt Nam) là Công ty Giao nhận Vận tải Quốc tế với sự hài lòng nhất quán về dịch vụ hậu cần và luôn nỗ lực tích hợp công nghệ mới nhất vào hệ thống của mình để cung cấp các giải pháp giao nhận và hậu cần chuyên nghiệp và đáng tin cậy cho khách hàng. Chúng tôi đảm bảo một dịch vụ an toàn và tiết kiệm bằng cách đảm nhận việc vận chuyển từng lô hàng với mọi loại hàng hóa.
Được thành lập vào năm 2012, có trụ sở chính tại Thành phố Hồ Chí Minh và văn phòng chi nhánh tại Thành phố Hải Phòng, Việt Nam, GLE Logistics đã tạo dựng được mối quan hệ bền chặt với các đối tác và khách hàng của mình. Với hơn 10 năm kinh nghiệm trong ngành giao nhận & logistics, chúng tôi đã được trao giải và công nhận là chuyên gia trong lĩnh vực này tại Việt Nam.