Mô tả công việc
Overseeing the customer services teams
Training and managing Customer Service Assistants and Representatives
On-boarding and training new employees
Setting customer satisfaction targets and working with the team to meet targets consistently
Interacting with customers daily by answering their questions and directing them to the appropriate service for their needs
Creating customer loyalty programs to increase revenue and improve client retention
Establishing customer service policies and procedures
Staying updated on developments in the customer services field
Quyền lợi được hưởng
- Competitive salary
- Attractive service charge
- Support 2 meals during the working shift
- Annual leave days, public holidays leave
- Yearly outing trips
- Luxury hotel in Hanoi
- Be part of a Dynamic team
- Best Benefit Scheme
Yêu cầu công việc
Hospitality Management or University Degree
At least 3 years experience at same position in Luxury & upscale Hotel
English proficiency, 3rd language is a plus
Dynamic leadership and engaging personality
Yêu cầu hồ sơ
Apply by Hoteljob.vn or submit application to REY Hotel
Phone number: 0963139086
Address: 14 P. Lý Nam Đế, Hàng Mã, Hoàn Kiếm, Hà Nội
Công ty TNHH GRGR của chúng tôi chuyên tuyển dụng việc làm phổ thông thời vụ và việc làm chính thức cho các công ty và tập đoàn đa quốc gia.
Chúng tôi liên tục tuyển dụng nhằm đáp ứng nhu cầu của người lao động ngày càng cao trong thị trường lao động Việt Nam
Sứ mệnh của chúng tôi là mang đến cho bạn những công việc chất lượng, và phù hợp nhất. Đội ngũ tuyển dụng chuyên nghiệp của GRGR sẽ hỗ trợ hết mình để kết nói ứng viên đến với công việc.