Mô tả công việc
1. Evaluating weekly firm order and forecast from customers.
2. According to total demand, capacity check to see weekly/month labor requirements/production line request, fixture request, inhouse capacity constraint and action plan to fulfill demand with relating departments.
3. Estimating material readiness with buyer, fixture/equipment/machines with Engineering, UPH with IE and labor required for production.
4. ly addressing and resolving production issues (material supply/quality/new product delay...) to minimize delays in production.
5. Coordinating production operations in accordance with material, labor, and equipment availability.
6. Recommending viable solutions to improve production output as well as improve production schedule attainment.
7. Effecting changes to production schedules to ensure that production deadlines are met.
8. Compiling status and performance reports and submitting them to management in a timely manner
Yêu cầu công việc
- Bachelor degree
- 2-3 years of experiences insupply chain operation planning
- Proficiency in all Microsoft Office applications.
- Strong sense of ownership, urgency and drive
- Strong interpersonal skills, prove ability to influence others and lead change management
- Proven track record, communication and problem-solving skills
Quyền lợi được hưởng
- Compulsory insurance cover base on full basic salary
- PVI personal insurance offer
- Phone & lunch allowance
Công Ty TNHH Hanwa SMC Steel service Hà Nội (65% vốn đầu tư của tập đoàn Hanwa Nhật Bản)
Ngày thành lập: 28/2/2008 (Công ty CP Hải Việt) ngày 12/08/2011 chuyển đổi thành Công ty CP SMC Hà Nội. Ngày 03/05/2019 chuyển nhượng 65% vốn điều lệ cho tập đoàn Hanwa Nhật Bản
Công Ty TNHH Hanwa SMC Steel service Hà Nội có chức năng chủ yếu là gia công và phân phối thép cuộn cho thị trường khu vực miền Bắc và thị trường Nhật Bản
Chính sách bảo hiểm
- Được tham gia BHXH, BHTN, BHYT, …. theo luật bảo hiểm theo quy định của pháp luật Nhà Nước
Các hoạt động ngoại khóa
- Tổ chức các hoạt động thể thao: bóng đá, bóng chuyển, ….
- Tổ chức các bữa tiệc party, các sự kiện
- Du lịch hàng năm
- Team building ngoài trời
- Hoạt động tập thể: company trip, teambuilding hàng năm
Lịch sử thành lập
- Thành lập năm 2008
Mission
-
Sở hữu hai thương hiệu Trung tâm yến tiệc & hội nghị Le DONG PHUONG và The ADORA với chuỗi hệ thống 9 trung tâm hơn 50 sảnh tiệc, phục vụ cùng lúc gần 35.000 khách hàng, DONG PHUONG GROUP nắm giữ vị trí số 1 trong thị trường, phục vụ nhiều phân khúc khách hàng khác nhau.