- Conduct daily sales activities and sales reporting, as may be required by management.
- Getting the sale by presenting, promoting, and selling products / services using solid arguments to prospective customers.
- Product demonstration, and onboarding shippers onto our product.
- Build and establish a strong relationship, and develop a rapport with the client by providing support and acting as the link between the client and Ninja Van.
- Have a good grasp and knowledge of the local market and competition to react swiftly to changing market conditions.
- Achieve agreed upon sales targets and outcomes within schedule.
- Report customer needs, problems, interests, competitive activities, and potential for new products and services to Management
- Conduct research, compile data and prepare reports for consideration and presentation as requested by supervisors.
- Acts as account manager to all ND shippers assigned to him / her
- Ensures regular order cycles from onboarded ND shippers
- Addresses all after-sales concerns of onboarded ND shippers
- Coordinates with other departments (Operations and Finance) to address shipper concerns
- 1 year of related experience; background from logistic company is a plus
- Proficient by using Microsoft Office (Ms. Word, Ms. Excel, and Power Point
- Bachelor's degree in Business or relevant
- Proactive, creative, aggressive
- Good personality & humble
- Self-starter with good initiative, and persistence to see us through this challenge
Benefits
- Competitive income compared to the market
- Paid social insurance based on full salary
- 12 days annual leave, 5 days sick leave (with full salary)
- Year End Party, annual Townhall Ceremony, Annual company trip
- Attractive team-building activities, regular internal activities
- Provide laptop for employees
- Participate in internal training courses: online/offline
- Opportunities to promote to higher positions: Senior Manager, etc.
- Senior leaders are open-minded, respectful, and ready to facilitate personal growth
- Young and dynamic working environment
- The scope of work is large, the company has more than 6000 employees, the company has operations spreading to 63 provinces/cities thoughout the country.
Haposoft là công ty giúp khách hàng hiện thực hóa ý tưởng của mình, cung cấp cho khách hàng các phần mềm mà khách hàng cần (không phải thứ khách hàng muốn) thông qua năng lực tư vấn và hiểu biết về ngành.
Chính sách bảo hiểm
- Tham gia BHXH, BHYT, BH sức khỏe PVI
- Đóng các chế độ khác đầy đủ theo quy định của Luật lao động.
Các hoạt động ngoại khóa
- Teambuiding hằng năm.
- Coffee coding tour
- Hoạt động ngoài trời
Lịch sử thành lập
- Được thành lập vào năm 2016
Mission
-
“Sử dụng năng lực công nghệ, kiến tạo xã hội hạnh phúc”. Thông qua năng lực tư vấn công nghệ và hiểu biết về thị trường của mình, Haposoft hướng tới trở thành tổ chức công nghệ chuyên tư vấn và hiện thực hoá các ý tưởng của khách hàng, giúp quá trình chuyển đổi số của các tổ chức linh hoạt và hiệu quả.
Review HAPOSOFT
Đợt này thấy bắt đầu đưa dev đi onsite cho bên khác rồi nhưng tuỳ theo mong muốn của dev
Bắt đầu đưa dev đi onsite cho bên khác rồi, nhưng tuỳ theo mong muốn của dev. Công ty môi trường ổn, đợt này còn có dự án về
Công ty đã giúp mình trưởng thành, cám ơn các anh. - Ngày nghỉ ở công ty, các anh vẫn support tận tình