Mô tả công việc
Key Responsibilities:
Client Communication:
Assist in managing relationships with Japanese- speaking clients and address inquiries.
Provide basic support on IT products and services.
Sales Support:
Conduct market research to identify new leads and business opportunities.
Help prepare sales proposals, quotes, and presentations.
Coordination and Reporting:
Collaborate with internal teams to meet client needs.
Track sales activities and provide regular progress reports.
Learning and Development:
Participate in training to enhance product knowledge and sales skills.
Yêu cầu công việc
Requirements:
Education: Bachelor&039;s degree in Business, IT, or a related field (or equivalent practical experience).
Technical Knowledge: Basic understanding of IT concepts and software solutions (training will be provided).
Language Skills: Proficiency in Japanese (JLPT N2 or above) and English (both written and spoken).
Skills:
Ability to build rapport with clients and understand their needs.
Strong communication and interpersonal skills.
Self- motivated, eager to learn, and capable of working independently or in a team.
Experience: Fresh graduates or candidates with up to 1 year of relevant experience are welcome to apply.
Quyền lợi
Compensation & Benefits
Work performance review 2 times/ year (in April and October);
Saturday & Sunday OFF, Overtime pay is 150%, 200%, 300% as per labor law;
Flat, open and sharing culture with friendly management team; outsourcing company with product mindset;
Men’s Day, Women’s Day, Children’s Day, Mid- Autumn Festival and other benefits under the provisions of the company;
Social insurance, health insurance, unemployment insurance and Bao Viet care insurance;
01 hour paid leave per day for women having children under 12 months
Yearly company trip and year- end party, quarterly team building and weekly eating together; English- Japanese Club, Sports Clubs;
Performance bonus, 13th- month salary, public holidays bonus (2/9, 30/4, 1/5, 1/1); bonus for Excellent Employee and Excellent Team;
01 day remote work; A flexitime allowance of 90- 180 minutes per month for employees;
Nice & modern working space with young, dynamic & friendly colleagues and free coffee, tea, drinks;
Training courses and working opportunities with technical gurus who built and operated world- class applications with millions of users. This might be a good chance for graduated students to learn cutting- edge technologies and how to build scalable system from scratch;
Minimum 14 paid leaves per annum for all employees after probation;
Cập nhật gần nhất lúc: 2024-11-27 00:20:02
Công ty TNHH ICAR Việt Nam là đơn vị nghiên cứu và phát triển sản phẩm công nghệ ô tô. Chuyên nghiên cứu, thiết kế, chế tạo, phân phối thiết bị phụ kiện công nghệ ô tô như: đầu DVD android ô tô, cảm biến áp suất lốp ô tô, camera 360 độ ô tô, camera hành trình ô tô, bơm điện mini, cảm biến hỗ trợ đỗ xe,..v.v..
- ICAR Việt Nam được thành lập từ một nhóm kỹ sư công nghệ rất đam mê và nhiệt huyết với việc nghiên cứu những sản phẩm đồ chơi công nghệ ô tô thực sự phù hợp với nhu cầu và thói quen sử dụng xe của người Việt. ICAR đã cho ra mắt rất nhiều sản phẩm độc đáo mới mẻ trên thị trường như: cảm biến áp suất lốp theo xe, màn hình android ô tô, cảm biến va chạm, camera 360 cho ô tô, camera hành trình.. ICAR Việt Nam đã khẳng định được giá trị riêng biệt của mình trên thị trường phụ kiện đồ chơi xe hơi, khi nhắc đến những sản phẩm đồ chơi công nghệ ô tô không thể không nhắc đến ICAR Việt Nam.
- Với triết lý kinh doanh luôn chủ động, sáng tạo thêm những sản phẩm, tính năng mới phải thực sự phù hợp với người dùng Việt. ICAR vẫn đang nghiên cứu và luôn cập nhật thêm nhiều sản phẩm, ứng dụng và tính năng mới đến với người dùng.