Việc làm In & Dịch Vụ Thương Mại Quang Trung

Cập nhật 17/09/2024 17:52
Tìm thấy 1 việc làm đang tuyển dụng
Công Ty TNHH In & Dịch Vụ Thương Mại Quang Trung
Group, Conference, and Events Sales Manager
Hết hạn ứng tuyển
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Nhân viên
Ngày đăng tuyển: 15/08/2024
Hạn nộp hồ sơ: 14/09/2024
Hình thức: FULL_TIME
Kinh nghiệm: Không yêu cầu
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
A Group, Conference, and Events (GCE) Sales Manager manages the Groups, Conference and Events Sales office and the on-property Reservations Team to actively convert customer enquiries into confirmed sales.

What will I be doing?

As Group, Conference, and Events (GCE) Sales Manager, you will manage the Groups, Conference and Events Sales office and the on-property Reservations Team to actively convert customer enquiries into confirmed sales. The Group, Conference, and Events (GCE) Sales Manager will interact frequently with customers and Guests to learn about their needs and develop relationships from which to earn repeat and expanded business. Specifically, you will be responsible for performing the following tasks to the highest standards:

  • Maximise all Group, Conference, and Event revenue opportunities
  • Review business plans, identify gaps and ensure proactive efforts to fill capacity and meet set targets
  • Contribute to the selling strategy of the hotel, and manage the departments' adherence to achieving that strategy
  • Understand the competitive market place and implement approaches to ensure the hotel stays ahead in the local market
  • Conduct weekly spot checks of five bookings carried out with a minimum of 90% achieved in any departmental and system audits for any Team Member
  • Ensure the Group, Conference, and Events (GCE) Sales Team Members are developed effectively and generate a culture of high quality standards for relationship building, customer service, selling techniques, and billing and processing contracts
  • Manage and develop the Group, Conference, and Events (GCE) Sales Team to ensure career progression and effective succession planning within the hotel and company
  • Organise hotel promotional activities


What are we looking for?

A Group, Conference and Events Sales Manager serving Hilton brands is always working on behalf of our Guests and working with other Team Members. To successfully fill this role, you should maintain the attitude, behaviours, skills, and values that follow:

  • Demonstrated previous managerial or supervisory experience in a Reservations and/or Conference and Events Sales function in the hotel/leisure sector
  • Strong leadership skills to effectively manage and motivate the team to achieve high levels of performance and exceed targets
  • Strong analytical skills to understand key business indicators and competitive trends and develop approaches to these challenges
  • Excellent selling capability and an ability and desire to coach selling techniques to their team
  • Excellent organisational and planning skills
  • Accountable and resilient
  • Ability to work under pressure
  • Flexibility to respond to a range of different work situations


It would be advantageous in this position for you to demonstrate the following capabilities and distinctions:

  • Knowledge of the hotel property management systems
  • Previous experience in the same or similar role


What will it be like to work for Hilton?

Hilton is the leading global hospitality company, spanning the lodging sector from luxurious full-service hotels and resorts to extended-stay suites and mid-priced hotels. For nearly a century, Hilton has offered business and leisure travelers the finest in accommodations, service, amenities and value. Hilton is dedicated to continuing its tradition of providing exceptional guest experiences across its global brands. Our vision “to fill the earth with the light and warmth of hospitality” unites us as a team to create remarkable hospitality experiences around the world every day. And, our amazing Team Members are at the heart of it all!

Work Locations

Hilton Saigon

Schedule

Full-time

Brand

Hilton Hotels & Resorts

Job

Sales
Khu vực
Báo cáo

Công Ty TNHH In & Dịch Vụ Thương Mại Quang Trung
In & Dịch Vụ Thương Mại Quang Trung Xem trang công ty
Quy mô:
200 - 500 nhân viên
Địa điểm:
Lô 14 BT 3, KĐT Pháp Vân,Phường Hoàng Liệt, Quận Hoàng Mai, Hà Nội

Công ty TNHH in và DV thương mại Quang Trung, được thành lập vào tháng 8 năm 2003, là một doanh nghiệp chuyên ngành in ấn và sản xuất vải không dệt, túi vải không dệt. Hiện công ty có kinh doanh thêm ngành chính về lĩnh vực Bất Động Sản (các dự án lớn) .

Trong nền kinh tế đang phát triển của nước ta hiện nay, ngành thiết kế nói chung cũng như ngành thiết kế đồ họa, in ấn nói riêng đang góp vai trò rất quan trọng. Mọi khách hàng, doanh nghiệp đang khắt khe về việc quảng bá thương hiệu, thông điệp của mình tới các khách hàng tiềm năng. Công ty Quang Trung nắm rõ được điều đó nên đã chú ý đầu tư các thiết bị in ấn và sau in nhằm khép kín từ khâu thiết kế tạo bản in, in và hoàn thiện sản phẩm. Các sản phẩm in ấn như vỏ hộp, nhãn mác, sách vở, tờ rơi, tạp chí, catalog… được sản xuất bằng công hiện in Offset với máy in Offet 6 màu nhập khẩu từ Cộng Hòa Liên Bang Đức, Nhật Bản.

Những nghề phổ biến tại In & Dịch Vụ Thương Mại Quang Trung

Bạn làm việc tại In & Dịch Vụ Thương Mại Quang Trung? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo In & Dịch Vụ Thương Mại Quang Trung

In & Dịch Vụ Thương Mại Quang Trung

Click để đánh giá