We're seeking a talented Technical Support Engineer to join our growing team! In this role, you'll leverage your expertise in Dynamics 365 to troubleshoot and resolve customer issues, ensuring a smooth and successful user experience.
You Will
- Reviews issues and contacts customers to understand issues. Ensures customers stay informed as to the status/solution of their issue. Utilizes troubleshooting tools (e.g., event logs, and performance traces) to help resolve customer issues.
- Resolves or escalates multiple and varied customer issues. Documents technical work and research.
- Analyzes problems and develops solutions for customer needs using log analysis and other proprietary tools.
- Identifies potential defects and escalates to more senior engineers to resolve.
- Uses automated tools to deliver solutions for a wide range of issues.
- Provides feedback on how to improve automated tools.
- Follows processes provided by the business
- Proficient in English (4 skills)
- Available to work night shifts (on-site at the company, shift hours: 20:00 - 5:00 or 23:00 - 8:00)
- At least 3 months of experience in the IT industry is a must
- Customer service mindset
- Competitive salary depending on experience (For junior-level positions, the gross salary ranges from 20 to 22 million, plus, the night shift allowance may lead to a gross monthly salary of over 25 million, depending on your performance in the interview. For senior-level positions, the salary is open to negotiation)
- Salary at 100% during the probationary period
- Training will be offered
- Full working equipment will be provided
- 90% contribution of the gross salary to social insurance
- 12 days of annual leave, 8 days of sick leave
- 30% allowance on gross salary (If the working hours fall between 22:00 and 6:00, they can be counted toward the night shift allowance) + PVI insurance + 500,000 VND food allowance for employees working night shift
- Annual Health Checkup
Công ty TNHH JABIL Việt Nam thuộc tập đoàn đa quốc gia Mỹ chuyên cung cấp dịch vụ thiết kế, sản xuất và quản lý sản phẩm cho các công ty điện tử toàn cầu. Với kế hoạch tăng trưởng trong tương lai và mở rộng trong khu vực châu Á, Jabil đang tìm kiếm các ứng viên tài năng và đam mê để phát triển cùng chúng tôi tại Khu công nghệ cao TP.HCM (SHTP), Quận 9.
Chính sách bảo hiểm
- Tham gia đầy đủ chế độ bảo hiểm BHXH, BHYT, BHTN theo quy định nhà nước.
Các hoạt động ngoại khóa
- Team Building
- Du lịch hàng năm ...
- Bóng đá
- Du lịch
- Buổi tiệc
Lịch sử thành lập
- Được thành lập từ năm 2007, cơ sở tại Thành phố Hồ Chí Minh của Jabil nằm ở trung tâm ngành công nghệ đang phát triển của Việt Nam, gần các cảng hàng không và cảng biển lớn. Phục vụ các lĩnh vực Công nghiệp & Năng lượng, Mạng & Viễn thông, Điểm bán hàng và In ấn, Jabil Thành phố Hồ Chí Minh chuyên về các giải pháp sản phẩm giá rẻ số lượng lớn và cung cấp lựa chọn hấp dẫn cho những khách hàng quan tâm đến việc đa dạng hóa hoạt động sản xuất của họ ở Châu Á.
Mission
Tại Jabil, chúng tôi trao quyền cho những thương hiệu có sức mạnh trên thế giới - đó là lý do tồn tại và động lực dẫn dắt chúng tôi trở thành nhà cung cấp giải pháp sản xuất công nghệ tiên tiến nhất trên hành tinh. Cho dù chúng tôi đang phục vụ một trong những thương hiệu lớn nhất và nổi tiếng nhất thế giới hay những công ty khởi nghiệp công nghệ thú vị nhất, quyết tâm của chúng tôi không bao giờ dao động. Chúng tôi chia sẻ mong muốn chung với những thương hiệu này: biến thế giới thành một nơi tốt đẹp hơn, an toàn hơn và sạch sẽ hơn.
Review JABIL Việt Nam
Nơi tuyệt vời để trải nghiệm (GL)
Công việc tệ nhất
Có rất nhiều cơ hội phát triển sự nghiệp (GL)