Mô tả công việc
- Assist guest with table reservation
- Speak with guests and staff using clear and professional language
- Handling guest complains
- Communicate with the kitchen regarding any menu questions, the length of wait and product availability
- Ensures that restaurant standards and SOP‘s are consistently implemented
- Work with fellow staffs and manager to ensure that the restaurant achieves its full potential
- Take an active role in coaching and developing junior staff
- Any other duties related to food and beverage service assigned by the manager
Quyền lợi được hưởng
- Competitive salary + service charge + allowance + tips
- A professional and friendly working environment with opportunities for advancement, participation in social insurance, unemployment insurance, accident and health insurance.
- Duty meal and company uniform provided.
- Participation in training programs: professional development and English language training.
- Annual bonuses and other benefits as per company regulations.
Yêu cầu công việc
- Fluent in Vietnamese, English and knowing Japanese is an advantage
- Have at least 2 year of experience in the same position in 4* hotels or higher
- Agile, enthusiastic, honest, careful and responsible; sociable, friendly and pressure-resistant
Yêu cầu hồ sơ
HR Office - 44 Yên Phụ, Ba Đình, Hà Nội
SĐT: 0386463895 (Ms. Hồng Anh)
Ken Logistics được thành lập vào năm 2014 và có trụ sở tại Hà Nội, Việt Nam.
Một đối tác hậu cần và giao nhận hàng hóa xuất nhập khẩu đường biển và đường hàng không đầy đủ dịch vụ cung cấp các dịch vụ môi giới và vận chuyển hàng hóa đường biển thương mại đáng tin cậy và sáng tạo. Chúng tôi cung cấp các giải pháp vận tải đường biển xuất nhập khẩu tùy chỉnh để vận chuyển hàng hóa của bạn đến hoặc từ hầu hết mọi điểm đến trên toàn thế giới.