Phúc lợi
- Chế độ bảo hiểm
- Du Lịch
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
Mô tả Công việc
1. Planning/Budgeting
- Define appropriate people strategies, policies and procedures to support the strategic direction of LOTTE Finance, its corporate values and its short and medium term business objectives.
- Define and monitor staff cost/budget and ensure it meets the objective of improving productivity, efficiency across the organization.
2. Operation and service excellence
- Provide organisational review and recommendation for changes to the GD and Company leaders to proactively ensure we have the appropriate structure/ workforce in alignment with Company directions, Business needs, and market practices
- Provide advice/consutancy on the development of effective employment policies/programs across the company
- Partner with business leaders to come up with people solutions to align betweeen Company goals and Business goals
- Ensure that the company complies with current labor regulations, accepted standards and practices.
- Drive the HR Department in achieving an operational and customer excellence via:
+ Standardizing HR model, structure, processes and procedures
+ Establishing and enhancing a robust recruiting and onboarding processes and services to attract the right talents to meet business objectives and goals
+ Defining and enhancing reward and recognition schemes and operations to keep policies being competitive with the market while able to recognize and retain strong and excellent performers
+ Defining and improving performance management process and procedures, with linkage to talent development practices to maintain a high performance culture
+ Enhancing competency and linking to learning solutions provided to individuals/businesses
3. People development
- Provide professional leadership, support and development as well as share best practices to HR staff, in order to enhance competencies, expand knowledge to ensure that relevant professional standards are met.
4. Others: Undertake other tasks assigned by GD and Company leaders
Yêu Cầu Công Việc
- Bachelors degree in Human Resources, Business Administration, or related field required; Masters degree preferred.
- At least 10 years of experience in the HR, including at least 05 years of management experience;
Skills
- Strong verbal, written and listening communication skills
- Strong influencing and negotiation skills
- Strong organizational skills and ability to effectively multi-task
- Demonstrated sound judgment and solid conceptual-thinking skills
- Demonstrated ability to develop innovative solutions to problem situations
Thông tin khác
- Bằng cấp: Đại học
- Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
- Lương: Cạnh tranh
Kingfisher logistics (KFL Co., Ltd) là dịch vụ logistics quốc tế, Kingfisher logistics được thành lập vào năm 2013 và đặt tại thành phố Hồ Chí Minh, Việt Nam. Chúng tôi được cung cấp một số lượng lớn các giải pháp quản lý chuỗi cung ứng để cung cấp sản phẩm của bạn một cách sắc nét, an toàn đến bất kỳ địa điểm nào trên thế giới.
Với kinh nghiệm trong lĩnh vực quốc tế, chúng tôi cung cấp dịch vụ xuất nhập khẩu cho các khách hàng có thương hiệu đa quốc gia với sự hài lòng cao.
Chúng tôi đam mê phục vụ hậu cần trong nước và toàn cầu. Chúng tôi đứng trên sự tin tưởng và lợi ích của khách hàng. Chúng tôi đã phát triển mỗi ngày để cung cấp các dịch vụ hậu cần chất lượng quốc tế, hệ thống chuỗi cung ứng đáng tin cậy và tiến bộ cho khách hàng hài lòng của chúng tôi.