Mô tả công việc
- Communicate with Customer and Transportation to receive the delivery plan, process and lead time of orders
- Manage and Deep dive understand WMS software, Warehouse operation and model.
- Manage Continue Improvement plan all project.
- Planning, resourcing, and reporting for daily basic operation to ensure delivery the order to customer/ dealers/ transporters.
- Monitor the working time of members and plan OT to comply the company policy
- Supervise Team to comply and strictly follow up operation instruction, regulation, Company policy, SOPs, WIs and manage the operation team to fulfil operation KPIs
- Record the abnormal in daily operation basic to follow up and improve
- Training WIs to Operator periodically
Involve the Operation WIs developments and improvements in Warehouse
- Take the initial of report, investigate and follow up for the safety in daily operation
- Engage and motivate team members in daily operation
- Safely and Quality Assurance
- Ensure safe working practices and environment within the shift.
- Ensure that team maintains safe procedures of work that all equipment is in good working order. Promptly report defects to maintenance and hygiene is kept to a high standard.
- Participate in DSC quality policy and initiatives e.g. ISO accreditation.
People management
- Monitor individual performance & KPI’s.
- Ensure that effective communication is maintained Staffs involved in the Warehouse. To develop and maintain good and effective team communication at all levels.
- Manage the allocation of appropriate resources and commitment of staff to the achievement of Country objectives and targets.
- Identify training needs and opportunities to develop a highly skilled functional department.
Yêu cầu công việc
- Office skills (Word, Excel, PowerPoint, )
- Data Analysis (Power BI)
- WMS (Warehouse Management System) skills, Leadership
- Enthusiastic (in order to perform under pressure) and carefulness.
Quyền lợi được hưởng
Chế độ & phúc lợi:
- Thưởng KPI hàng tháng & thưởng lương tháng 13
- Phụ cấp cơm trưa
- Luơng cạnh tranh, xét tăng lương hàng năm
- Được tham gia đầy đủ các chế độ BHXH, BHYT & BHTN.
- Chế độ bảo hiểm chăm sóc sức khỏe, bảo hiểm tai nạn
- Thường xuyên được tham gia các khóa đào tạo
- Du lịch hàng năm, tham gia các họat động vì cộng đồng
MEDRiNG là một công ty chuyên về công nghệ y tế của Nhật Bản, phát triển và triển khai hệ thống hỗ trợ chăm sóc y tế ứng dụng điện toán đám mây “MEDi”. Tại Việt Nam, MEDRiNG Vietnam International hướng tới là công ty tiên phong trong lĩnh vực HealthTech phát triển SaaS y tế và AI để hỗ trợ các phòng khám. Hệ thống phần mềm MEDi được phát triển dựa trên nền tảng EMR tại Việt Nam với sự hỗ trợ công nghệ và chuyên môn từ các cơ sở y tế Nhật Bản.
Năm 2021, MEDRiNG đã ký biên bản ghi nhớ về nghiên cứu và phát triển công nghệ thông tin trong chăm sóc sức khỏe trước sự chứng kiến của Thủ tướng Nguyễn Xuân Phúc và Thủ tướng Nhật Bản Suga Yoshihide.