Tìm thấy 0 việc làm đang tuyển dụng
Officer, Virtual Customer Service (40001545)
Mhm Việt Nam
10 việc làm
1 lượt xem
Thông tin cơ bản
Mức lương:
Thỏa thuận
Chức vụ:
Nhân viên
Ngày đăng tuyển:
05/12/2024
Hạn nộp hồ sơ:
04/01/2025
Hình thức:
FULL_TIME
Kinh nghiệm:
3 - 4 năm
Số lượng:
1
Giới tính:
Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Job Purpose
'Take responsibility for :
Success Profile - Qualification and Experiences
'Take responsibility for :
- Via virtual communication channels (telephone, video call...) to onboard customers, inform customers about suitable products ensuring the best experience to customers
- Customers: Onboard customers, inform customers about suitable products to bring the best experience to customers
- Receive customer information to inform customers about products/services via virtual channels which are suitable to customer's needs and comply with products procedure and policy or refer to other sales force to bring the best experience to customers
- Onboard and take care new customers
- Product and Service: ensure and improve service quality, create the best customer experience
- Update information on product, process/ guideline, MKT campaign, sales campaign and guideline to provide best service to customer
- Informcustomers about products and support based on customer's request precisely, comprehensively, timely to comply with products procedure, policy and SLA
- Take care customer, receive and handle customer issues
- Suggest and propose ideas with relevant units to improve product, process to make it become more efficient
- System: comply regulation & manage risks
- Perform every activities in accordance with policy, process, regulation.
- Identify customer information as well as acknoledge warning signals before and after customer transactions following regulations
- Manage operational risks following guideline
- Identify, report and participate in risk handling process
- Comply regulation on information security and confidential
- Human resource: develop people and build up organization culture
- Fully attend training courses
- Always find opportunity to learn and improve at work and in life
- Actively build up development plan
- Willing to share information, be ready to any changes happened
- Take ownership, take responsibility at work to achieve outstanding result
- Build up solidarity culture, encourage colleagues to achieve success
- Fully aware of TCB culture and follow 5 core values, behaviour standards
- Effectiveness management: manage business plan and business result
- Build up personal customer service plan and follow to achieve KPI indicators
- Report customer service activities to manager as request
Success Profile - Qualification and Experiences
- At least 3 year experience in Finance and Banking sector, virtual advisory experience is prioritized.
- Able to make a call out based on pre-defined call script or inform customers about single, multi product/service.
- Graduated from College or higher at any fields or sectors
- Proficient in office software, banking software
- English proficiency: According to the policy in the each period
Khu vực
Mhm Việt Nam
Xem trang công ty
Quy mô:
25 - 100 nhân viên
Địa điểm:
The Manor Central Park Nguyễn Xiển, Đại Kim, Hoàng Mai, Hà Nội
Công Ty TNHH Mhm Việt Nam là một công ty quảng cáo Online chuyên biệt dành cho ngành Ô Tô Với thế mạnh là 10 năm kinh nghiệm làm việc trong ngành Ô Tô ở vai trò quản lý cũng như 5 năm kinh nghiệm trong lĩnh vực Digital Marketing, chúng tôi sẽ đảm bảo bạn sẽ có một chiến dịch quảng cáo tối ưu cho ngành Ô Tô và tối ưu lượt chuyển đổi từ khách quảng cáo thành khách đặt mua xe. Chiến lược quảng cáo đa dạng nền tảng sẽ giúp các tư vấn bán hàng phát triển doanh số bán xe vượt bậc.
Những nghề phổ biến tại Mhm Việt Nam
Bạn làm việc tại Mhm Việt Nam? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn
Mhm Việt Nam
Click để đánh giá