Việc làm MINISTOP

Cập nhật 01/10/2024 22:25
Tìm thấy 2 việc làm đang tuyển dụng
Công ty TNHH MINISTOP Việt Nam
HR & Admin Manager
MINISTOP
76 việc làm 6 lượt xem
Hết hạn ứng tuyển
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Quản lý
Ngày đăng tuyển: 25/06/2024
Hạn nộp hồ sơ: 25/07/2024
Hình thức: Toàn thời gian
Kinh nghiệm: Trên 5 năm
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Địa điểm làm việc: Hà Nội
1. Administration
- Supervising the day-to-day operations of the administrative department and staff members
- Manage agendas, travel plans and appointments for upper management
- Travel logistic arrangement for staff & guests (ticket, hotel, allowance, restaurants, gifts...)
- Support purchasing of office stationaries & office supplies
2. HR
- Forecast workforce needs. Make an annual headcount plan.
- Manage the recruit cycle: sourcing, recruiting, and evaluating qualified job candidates.
- Oversees HR and organizational programs to improve employee engagement and satisfaction.
- Promote a positive work culture and employee engagement through various HR initiatives.
- Develop and deliver learning and development activities that close gaps in employees' competencies and skills.
- Coordinate with other departments for training arrangements for staff.
- Stay updated on employment laws and regulations, ensuring the company's practices align with them.
- Prepare reports and documentation for authorities and ensure compliance with statutory requirements.• Female, University degree with minimum 5 years' experience in HR & Admin roles
• Good command of written and spoken English.
• Bachelor's degree in human resources, Business Administration, or other related fields. HR Certification is a big plus.
• In-depth knowledge of labor law
• Have communication, negotiation, and problem-solving skills.
• Be careful and timely at work.
• Have a cooperative spirit, and highly responsible and trustworthy.• Salary and other benefits will be negotiated depending on qualifications and competitiveness.
• Professional and friendly working environment
• Opportunities to advance quickly and fast-track your career.
• A team that is reliable and willing to listen and engage with every team member.
• Annual salary review & bonus twice a year.
• Domestic & overseas technology workshops & conferences.
• Comprehensive insurance.
• Happy hours twice a week
• Annual teambuilding trips.
• Events for employees & their kids.
• Private Insurance
• Subvention for lunch, business trip ...
WORKING HOURS:
• Monday to Friday ([protected info]; break from 12:30 - 14:00)
• Saturdays morning ([protected info])
• 2 Saturdays off per month
Khu vực
Báo cáo

Quy mô:
1.000 - 5.000 nhân viên
Địa điểm:
215 Điện Biên Phủ , Phường 15, Quận Bình Thạnh, Thành phố Hồ Chí Minh, Việt Nam

Ministop là thành viên của tập đoàn Aoen - nhà bán lẻ hàng đầu đến từ Nhật Bản. Với sứ mệnh xây dựng xã hội tràn ngập nụ cười bằng sự “tươi ngon”, “thân thiện”, “tiện lợi”, MINISTOP chăm chút việc cung cấp từng sản phẩm đến Quý khách hàng, đặt mục tiêu trở thành cửa hàng không thể thiếu cho cuộc sống hằng ngày của Quý khách.

Chính sách bảo hiểm

  • Được hưởng các chế độ bảo hiểm : BHYT, BHXH, BHTN
  • Hưởng quyền lợi bảo hiểm 24/7

Các hoạt động ngoại khóa

  • Du lịch hàng năm 
  • Team building theo quý 
  • Các hoạt động vui chơi, giải trí, ca hát thường xuyên
  • Thể thao: Đá bóng, bóng chuyền,..

Lịch sử thành lập

  •  Công ty được thành lập năm 2015

Mission

  • Chúng tôi luôn chào đón những nhà khởi nghiệp mới gia nhập vào đại gia đình start-up Minisrop Hãy apply để khởi đầu câu chuyện của chúng ta nhé!”

Những nghề phổ biến tại MINISTOP

Bạn làm việc tại MINISTOP? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo MINISTOP

MINISTOP

Click để đánh giá