Mô tả công việc
• Attends to telephone calls and takes table reservations for each meal period.
• Maintains reservation book and all information pertaining to room occupancy and daily events.
• Maintains menu & wine list condition, change menu poster according to meal time
• Be in charge of flower requisitions for the restaurant; maintains the freshness of floral arrangements on the dining tables and buffet counters.
• Be in charge of mail and newspaper, pick up for the restaurant & report to logbook
• Performs light secretarial duties i.e. typing and filing of documents; Updates memos at the staff notice board.
• Assists with receiving and storage of goods
• Cleans and maintains equipment and premises
• Maintains hygienic standards and procedures
• Assists with the preparation of functions and service
• Assists with the preparation of an outlet for service including:
• Establishes and maintains effective employee working relationships
• Attends and participates in daily briefings and other meetings as scheduled
• Attends and participates in training sessions as scheduled
• Actively informs guests of product options and offering
• Takes a diligent and pro-active approach to guest care and service at all times.
• Be personally available to assist any area of the hotel as required if available to do so
Quyền lợi được hưởng
- Dynamic, professional & open minded working environment.
- Joining training courses according standard of AccorHotels.
- Good salary, benefits and bonus.
- Have annual physical examination.
- Accommodation and full meals provided.
- Shuttle bus for staff.
Yêu cầu công việc
• Demonstrated ability to interact with customers, employees and third parties that reflects highly on the hotel, the brand and the Company.
• Fluent English
• High school or Diploma in Hotel Management, Food & Beverage, or related field.
• 1 year related experience or an equivalent combination of education and experience
Yêu cầu hồ sơ
- Resume
- Health certificate within of six months
- Curriculum vitae in Vietnamese certified by local People’s Committee
- ID card
Ministop là thành viên của tập đoàn Aoen - nhà bán lẻ hàng đầu đến từ Nhật Bản. Với sứ mệnh xây dựng xã hội tràn ngập nụ cười bằng sự “tươi ngon”, “thân thiện”, “tiện lợi”, MINISTOP chăm chút việc cung cấp từng sản phẩm đến Quý khách hàng, đặt mục tiêu trở thành cửa hàng không thể thiếu cho cuộc sống hằng ngày của Quý khách.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng các chế độ bảo hiểm : BHYT, BHXH, BHTN
- Hưởng quyền lợi bảo hiểm 24/7
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Team building theo quý
- Các hoạt động vui chơi, giải trí, ca hát thường xuyên
- Thể thao: Đá bóng, bóng chuyền,..
Lịch sử thành lập
- Công ty được thành lập năm 2015
Mission
- Chúng tôi luôn chào đón những nhà khởi nghiệp mới gia nhập vào đại gia đình start-up Minisrop Hãy apply để khởi đầu câu chuyện của chúng ta nhé!”