Phúc lợi
- Laptop
- Chế độ bảo hiểm
- Du Lịch
- Phụ cấp
- Du lịch nước ngoài
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
- Công tác phí
- Phụ cấp thâm niên
- Nghỉ phép năm
Mô tả Công việc
1. Priorities
Strategic Planning: Develop a country-specific marketing plan alongside the Country Director, ensuring alignment with the global brand and adapting to market trends.
Content and Asset Management: Supervise the organization and regular updates of destination-specific marketing assets and collaterals, including Marketing inspections in Vietnam.
Competitor Analysis: Oversee competitor research and market analysis, delegating specific tasks to the Executive and providing strategic insights to the Country Director and Marketing Director.
Sales and Operations Team Support: Ensure the Sales and Operations team are provided with the necessary materials they need to communicate with clients.
Event and Trade Show Coordination: Support trade shows, industry events, and promotional activities within and related to the destination.
Easia Partners Program Development: Drive engagement and growth of Easia Partners within the destination, focusing on partner relationships and program expansion in collaboration with the Easia Partners Brand Manager and Country Director.
Communication Calendar Coordination: Adhere to the communication calendar, coordinating regularly with Production, Sales, and Creative teams to align timelines for launches, content, and events
2. Other Tasks
Participate in regional initiatives, such as FAM trips, training, and conferences, as required by the Marketing Director.
Mentor the Destination Marketing Executive, enhancing their skills and gradually increasing responsibilities to support their professional growth.
Yêu Cầu Công Việc
1. Competency
Fluent in English, proficiency in a second language such as French, German, Italian or Spanish is an advantage
Proactive, determined, rigorous, methodical
High attention to detail
Good critical & analytical thinking
Confident in delivering training to Cambodian and foreign staff
Good communicator with excellent presentation skills
Must enjoy a structured working environment
Must be able to work autonomously, yet as part of a larger team
Familiarity with HubSpot and/or Asana is an advantage
Open to Expats and foreigners
Self-motivated to learn new concepts and participate in new projects
2. Education
- University: Bachelor’s or Master’s degree in a related field
3. Experiences
- 5+ years in a marketing role within tourism or travel, with a focus on strategy and content creation.
Địa điểm làm việc
Thông tin khác
- Bằng cấp: Đại học
- Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
- Lương: Cạnh tranh
Với bề dầy kinh nghiệm, uy tín và mục tiêu mong muốn luôn mang tới cho khán giả những bộ phim hấp dẫn nhất, năm 2010, Công ty TNHH MTV Ngôi sao Cineplex BHD Việt Nam (gọi tắt là BHD Star) đã được thành lập nhằm phát triển kinh doanh dịch vụ chiếu phim và các dịch vụ, thương mại khác tại rạp chiếu phịm. Trong vòng 10 năm, từ 2010 đến 2020, BHD Star đã liên tục xây dựng các rạp chiếu phim theo tiêu chuẩn quốc tế với màn hình chuẩn cực lớn và hệ thống âm thanh kỹ thuật số 7.1, đảm bảo chất lượng và âm thanh tuyệt hảo ở những khu vực đắc địa của Thành phố Hồ Chí Minh, Hà Nội và Huế. Chuyên nghiệp, chu đáo và thân thiện trong phong cách phục vụ luôn là tiêu chí mà BHD Star hướng tới trong quá trình phát triển hệ thống.