Phúc lợi
- Chế độ bảo hiểm
- Phụ cấp
- Đồng phục
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
- Công tác phí
- Phụ cấp thâm niên
- Nghỉ phép năm
Mô tả Công việc
1. Strategy & Planning (20%)
- Build up company's annual & campaign-based communication strategy to support Categories to meet business objectives and based on the mid-term strategy from line manager.
- Make full-year & campaign-based communication plan to align with Brand managers & brief to agencies
- Own & manage all ATL budget allocation
2. ATL & BTL execution (60%)
- Lead the strategy implementation including full execution of communication campaigns to improve communication accross multiple touch points.
- Lead the planning & deployment of cross-category offline activations to enhance
- Lead the planning & execution of co-branding, collaboration, and sponsorship activities of the company
- In charge of managing all company's own-channels including website & all social media platforms
- Ensure consistent use of brand identity and messaging across company outputs
- Analyze social data & trend to inform future strategy and practices, content direction
3. Digitalization (10%)
- Support MKT Strategy Head in implementing digitalization for the company including but not limited to website enhancement, consumer database, CRM build-up etc.
- Collaborate & Consult category team in digital & content approaching projects / tasks
4. Team management (10%)
- Build up workflow & framework
- Training team members to grow up competencies
Yêu Cầu Công Việc
- A Bachelor degree or equivalent, major in Communications, Marketing or related field.
- At least 05 years of working experience with similar position
- Proven success in expanding a brand’s presence by creatively driving user-centric contents and digital experience with strategic minds and creativity
- Good communication
- Actively seeks opportunities and proposes solutions
- Fluently in English
- Working at District 1, FMCG company.
Thông tin khác
- Bằng cấp: Đại học
- Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
- Lương: Cạnh tranh
Với bề dầy kinh nghiệm, uy tín và mục tiêu mong muốn luôn mang tới cho khán giả những bộ phim hấp dẫn nhất, năm 2010, Công ty TNHH MTV Ngôi sao Cineplex BHD Việt Nam (gọi tắt là BHD Star) đã được thành lập nhằm phát triển kinh doanh dịch vụ chiếu phim và các dịch vụ, thương mại khác tại rạp chiếu phịm. Trong vòng 10 năm, từ 2010 đến 2020, BHD Star đã liên tục xây dựng các rạp chiếu phim theo tiêu chuẩn quốc tế với màn hình chuẩn cực lớn và hệ thống âm thanh kỹ thuật số 7.1, đảm bảo chất lượng và âm thanh tuyệt hảo ở những khu vực đắc địa của Thành phố Hồ Chí Minh, Hà Nội và Huế. Chuyên nghiệp, chu đáo và thân thiện trong phong cách phục vụ luôn là tiêu chí mà BHD Star hướng tới trong quá trình phát triển hệ thống.