Việc làm Cineplex BHD

Cập nhật 11/12/2024 16:03
Tìm thấy 1 việc làm đang tuyển dụng
Công ty TNHH Một Thành Viên Ngôi Sao Cineplex BHD
Customer Services Officer (Team Leader role) / Chuyên viên Dịch vụ Khách hàng (vai trò Trưởng nhóm)
Cineplex BHD
9 việc làm 1 lượt xem
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Trưởng nhóm / Giám sát
Ngày đăng tuyển: 10/12/2024
Hạn nộp hồ sơ: 19/01/2025
Hình thức: Nhân viên chính thức
Kinh nghiệm: 3 - 5 năm
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Hồ Chí Minh

Phúc lợi

  • Laptop
  • Chế độ bảo hiểm
  • Du Lịch
  • Phụ cấp
  • Chế độ thưởng
  • Chăm sóc sức khỏe
  • Đào tạo
  • Tăng lương
  • Công tác phí
  • Nghỉ phép năm

Mô tả Công việc

Customer Services:

  • Warmly welcome customers in person or via telephone.
  • Provide high-quality customer service by addressing inquiries professionally.
  • Handle operations services (insurance proposals, premium collection, policy services, etc.) efficiently and within agreed service standards.
  • Collaborate with the Head Office Operations Team to ensure smooth and effective service delivery.
  • Work across departments / functions for solution to ensure the complaint solved.
  • Review to ensure all complaints from Customers are solved precisely, suitably & follow closely with Company process/ regulation.
  • Ensure all complaints’ documents are stored/uploaded fully, compiled with internal and external government regulations.

Team Management:

  • Lead and supervise CS/SS staff at the sales office and assigned GA branches, ensuring effective performance and adherence to company guidelines.
  • Support team members with daily tasks and provide necessary training to maintain high service standards.
  • Ensure compliance with company policies and oversee service quality at all levels.

Agency Admin Support:

  • Assist in managing documents related to agents (FC/UM/DM applications, etc.).
  • Handle promotional gifts distribution, storage, and reporting as per company procedures.

Premium Control:

  • Manage distribution and reporting of Premium Receipt Books to agents, coordinating audits with the Premium Control and Sales teams.
  • Handle petty cash, expense claims, and reporting to the Finance Department.

Office Administration:

  • Oversee office supplies, assets, and facilities management.
  • Answer calls and perform general reception tasks.
  • Maintain office cleanliness, handle first-aid supplies, and report damages.

Other Tasks:

  • Collaborate with the sales team to ensure efficient CS operations.
  • Suggest process improvements to enhance service quality and reduce paperwork.
  • Ensure timely distribution of all correspondence.

Benefits

  • Competitive salary (100% salary during probation).
  • Bonus: 13th-month salary and the performance-based bonus of up to 30% of the total annual package.
  • Full social insurance, personal accidental & health care insurance, group life insurance (death and dismemberment).
  • Provide an advanced Health Medical pre-check-up from the 1st week of your probation.
  • Gifts for new comers and on special occasions
  • Modern facilities in the spacious office
  • 15 Annual leaves.

Yêu Cầu Công Việc

  • Graduated University/ College.
  • At least 3 years of solid experience in customer service (CS) or managing CS processes at the frontline, specifically within the life insurance or financial industry.
  • Proven experience in managing, supervising, or leading a customer service team, with a strong track record of team performance and service quality.
  • Exceptional customer service expertise, particularly in handling frontline interactions, ensuring high levels of client satisfaction.
  • Demonstrated accuracy, thoroughness, and the ability to maintain an organized workflow.
  • Excellent verbal and written communication.
  • Adaptable and eager to learn in a dynamic environment.
  • Positive, team-oriented, and customer-focused mindset.
  • Proficient in MS Office; English is a plus.

Địa điểm làm việc

Hồ Chí Minh
14th Floor, 81-85 Ham Nghi Street, District 1, Ho Chi Minh City

Thông tin khác

  • Bằng cấp: Cao đẳng
  • Độ tuổi: 25 - 40
  • Lương: Cạnh tranh

Video Tuyển Dụng

Khu vực
Báo cáo

Quy mô:
500 - 1.000 nhân viên
Địa điểm:
Tầng 11, tòa nhà Hồng Hà Building, số 25, phố Lý Thường Kiệt, Phường Phan Chu Trinh, Quận Hoàn Kiếm, Thành phố Hà Nội, Việt Nam.

Với bề dầy kinh nghiệm, uy tín và mục tiêu mong muốn luôn mang tới cho khán giả những bộ phim hấp dẫn nhất, năm 2010, Công ty TNHH MTV Ngôi sao Cineplex BHD Việt Nam (gọi tắt là BHD Star) đã được thành lập nhằm phát triển kinh doanh dịch vụ chiếu phim và các dịch vụ, thương mại khác tại rạp chiếu phịm. Trong vòng 10 năm, từ 2010 đến 2020, BHD Star đã liên tục xây dựng các rạp chiếu phim theo tiêu chuẩn quốc tế với màn hình chuẩn cực lớn và hệ thống âm thanh kỹ thuật số 7.1, đảm bảo chất lượng và âm thanh tuyệt hảo ở những khu vực đắc địa của Thành phố Hồ Chí Minh, Hà Nội và Huế. Chuyên nghiệp, chu đáo và thân thiện trong phong cách phục vụ luôn là tiêu chí mà BHD Star hướng tới trong quá trình phát triển hệ thống.

Những nghề phổ biến tại Cineplex BHD

Bạn làm việc tại Cineplex BHD? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo Cineplex BHD

Cineplex BHD

Click để đánh giá