Việc làm Nha khoa Đại Nam

Cập nhật 20/03/2024 03:40
Tìm thấy 0 việc làm đang tuyển dụng
Công Ty TNHH Một Thành Viên Nha Khoa Thẩm Mỹ Đại Nam
Front Desk Receptionist (Office Building)
Nha khoa Đại Nam
9 việc làm 5 lượt xem
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Nhân viên
Ngày đăng tuyển: 08/09/2024
Hạn nộp hồ sơ: 06/11/2024
Hình thức: Toàn thời gian
Kinh nghiệm: Trên 1 năm
Số lượng: 1
Giới tính: Đang cập nhật
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Quận 9, Tân Phú, Hồ Chí Minh

Mô tả công việc

Mô tả công việc

SCOPE OF WORK:
Customer Service Officer will be overall responsible for the day to day operations of the counter area as well as front office area Customer Service Officer is the connection between residents and property managers;
Daily tasks:

Support residents/ tenants to register water usage norms;
Control guests in and out of the building Issue security card contractor card, note information in daily work tracking book and report;
Immediately report to the manager or technical department all abnormal phenomena, risks, or insecurity that could cause fire explosion;
Keep tracking of the cases until it is resolved;
Do the cashier’s tasks if required;
Assist residents/ tenants with temporary residence registration with local authorities if required;
Receive and timely transfer external phone calls to the individual or department involved;
Maintain clean and tidy workplace;
Track and update residential information;
Receive and deliver mail magazines packages to residents or resident&039;s mailbox;
Verify and confirm the property movement registration in out from residents/ tenants;
Provide basic project information if required;
Coordinate with other departments such as accounting, engineering, hygiene and security;
Follow residents’ repair request;
Assist residents to call taxi express delivery service;
Receive all complaints/ requests from residents and forward to relevant department or report directly to line manager;

Report:

Daily checklist for front office;
Daily task notes;

Other tasks:

Coordinate with other departments in daily activities and events, etc;
Perform all other duties assigned by line manager;

Yêu cầu công việc

Completed college and university degrees in fields related to administration, human resources, and hospitality management.
Efficiently handling information while using the phone.
An attractive and vibrant appearance, demonstrating professionalism
English is a must (Advanced in communication),Japanese proficiency is advantageous
Honest, careful, meticulous, hardworking, and working with a high sense of responsibility.
Minimum 1 year of experience in the fields of archiving, administration, or reception.
Proficient in office computer skills (Word, Excel, PowerPoint).

Quyền lợi

- Nghỉ phép năm
- Chăm sóc sức khỏe
- Phụ cấp thâm niên
- Đào tạo
- Chế độ thưởng
- Du Lịch
- Chế độ bảo hiểm
- Đồng phục
- Laptop

Cập nhật gần nhất lúc: 2024-09-08 02:55:03

Khu vực
Báo cáo

Công Ty TNHH Một Thành Viên Nha Khoa Thẩm Mỹ Đại Nam
Nha khoa Đại Nam Xem trang công ty
Quy mô:
200 - 500 nhân viên
Địa điểm:
179-181 Nguyễn Thị Minh Khai, Q.1, HCM

Nha khoa Đại Nam được đánh giá là nha khoa có mạng lưới chi nhánh lớn nhất. Với hơn 30 chi nhánh trải đều trên khắp cả nước, nha khoa Đại Nam tự tin phục vụ quý khách hàng của mình. Chất lượng điều trị là điều mà nha khoa chúng tôi quan tâm hàng đầu, đội ngũ Bác sĩ luôn được cập nhật kiến thức chuyên môn hàng tuần, được đào tạo trong và ngoài nước (cơ hội tốt nhất cho Bác sĩ trẻ, năng động và có tinh thần cầu tiến)

Những nghề phổ biến tại Nha khoa Đại Nam

Bạn làm việc tại Nha khoa Đại Nam? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo Nha khoa Đại Nam

Nha khoa Đại Nam

Click để đánh giá