Chi tiết công việc
- Provide timely and accurate technical assistance to customers via various channels, including phone, email, and chat.
- Troubleshoot and resolve hardware and software issues related to computer systems, software applications, networks, and peripherals.
- Diagnose and resolve technical problems by gathering information, analyzing symptoms, and utilizing available resources and knowledge bases.
- Analyze, troubleshoot, and resolve technical issues related to hardware, software, and network connectivity.
- Research, diagnose, and recommend appropriate solutions or workarounds to customers.
- Collaborate with internal teams to escalate complex issues and ensure timely resolution.
- Using our dedicated system to set up an account, and then follow-up and make sure the account is set up successfully.
- Monitor all activities by using our system.
- Guide customers through step-by-step solutions, ensuring their understanding and satisfaction.
- Strong verbal and written skills in English.
- University/College degree in information technology, computer science or any related fields.
- Proven experience as a Tech Support Specialist or similar role.
- Strong knowledge of computer hardware, software applications, operating systems, and network fundamentals.
- Familiarity with common troubleshooting tools and remote support software.
- Excellent problem-solving and analytical skills with the ability to prioritize and manage multiple tasks.
- Strong customer service orientation and the ability to communicate technical concepts to non-technical individuals effectively.
- Ability to work independently and collaboratively as part of a team.
- Work in a dynamic and flexible environment. (no dress code, pantry full of snacks and coffee)
- Team building, Happy Hour every week.
- Social insurance and annual leave based on the Vietnam Labour Code.
- Incentive will be added based on employee’s performance.
- 13th month bonus is provided based on performance.
Tek Expert là một doanh nghiệp lớn mạnh, thành công và có giá trị cao nhờ có đội ngũ nhân viên thông minh, ham học hỏi, luôn coi sự hài lòng của khách hàng và kết quả làm việc là mục tiêu theo đuổi. Chúng tôi luôn tìm kiếm những con người cùng chí hướng muốn tạo nên điều khác biệt. Với lượng khách hàng trên toàn thế giới, chúng tôi tự hào được khách hàng công nhận những cam kết trong việc cung cấp chuyên môn kỹ thuật và dịch vụ chăm sóc khách hàng vượt trội. Có thể câu nói con người là tài sản lớn nhất của doanh nghiệp đã trở nên sáo mòn nhưng ở Tek Expert chúng tôi hoàn toàn tin tưởng vào điều đó.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng các chế độ bảo hiểm : BHYT, BHXH, BHTN
- Hưởng quyền lợi bảo hiểm 24/7
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Team building theo quý
- Các hoạt động vui chơi, giải trí, ca hát thường xuyên
- Thể thao: Đá bóng, bóng chuyền,..
Lịch sử thành lập
- Công ty được thành lập năm 2013
Mission
Đó là lý do doanh nghiệp chúng tôi được xây dựng trên các mối quan hệ lâu bền, tin cậy và sự cam kết chất lượng vượt trội trong mọi dịch vụ chúng tôi cung cấp.