CÔNG TY MTV ĐÀO TẠO KỸ THUẬT VÀ THƯƠNG MẠI HAI BỐN GIỜ

Hồ Chí Minh
200 - 500 nhân viên
Bán lẻ / Bán sỉ
Đã xác minh

Các phòng ban đang tuyển dụng tại CÔNG TY MTV ĐÀO TẠO KỸ THUẬT VÀ THƯƠNG MẠI HAI BỐN GIỜ

Buôn bán/ Kinh doanh
Hành chính
Dịch vụ khách hàng
Kỹ thuật
Tài chính - Kế toán

Việc làm CÔNG TY MTV ĐÀO TẠO KỸ THUẬT VÀ THƯƠNG MẠI HAI BỐN GIỜ

Cập nhật 14/12/2024 01:28
Tìm thấy 0 việc làm đang tuyển dụng
CÔNG TY TNHH MTV ĐÀO TẠO KỸ THUẬT VÀ THƯƠNG MẠI HAI BỐN GIỜ
Senior Customer Success Specialist
Hết hạn ứng tuyển
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Nhân viên
Ngày đăng tuyển: 19/12/2024
Hạn nộp hồ sơ: 18/01/2025
Hình thức: FULL_TIME
Kinh nghiệm: Không yêu cầu
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Company And Job Overview

We are seeking a dedicated and proactive Senior Customer Success Specialist to join our team. This role will primarily focus on managing customer inquiries, issues, and requests related to shipped-out and online orders for our US and UK markets. The ideal candidate will have strong communication skills, attention to detail, and a customer-centric attitude to ensure a seamless experience for our clients from order placement to delivery.

Job Responsibilities

Order Management:

  • Handle customer inquiries related to online and shipped-out orders, including checking address, shipping payment, tracking, order status, shipping status, shipping delays, and returns.
  • Process order adjustments or cancellations, when applicable, and ensure timely communication with customers regarding changes.
  • Assist customers in the US and UK markets by providing clear and accurate information regarding product availability, order status, and shipping policies.



Issue Resolution:

  • Address customer concerns or complaints related to damaged, missing, or delayed shipments.
  • Work closely with the warehouse and logistics teams to resolve shipping issues quickly and efficiently.
  • Provide solutions to customer inquiries, ensuring that all interactions are positive and aligned with company policies.



Customer Communication:

  • Respond to customer inquiries in a professional and friendly manner.
  • Maintain a high level of customer satisfaction by ensuring timely responses and proactive updates on order status and issues.



System Management:

  • Update and maintain accurate customer information, order details, and issue logs in the order management systems.
  • Ensure the informationn is up-to-date with the most recent order status and customer communications.



Collaboration:

  • Collaborate with the sales and warehouses to ensure a smooth order process and identify areas for improvement.
  • Provide feedback to the team on common customer concerns or challenges to help improve product offerings and processes.



Returns & Exchanges:

  • Coordinate with sales team to manage return and exchange requests, ensuring customers are guided through the process and that all necessary information is provided.
  • Work with the warehouses to ensure the timely processing of returned products.



Job Requirements

  • 5 years or more experience in customer service
  • Have experience working with US, UK or Europe based companies.
  • Proven experience in customer service, preferably in an e-commerce or retail environment
  • Familiarity with order management systems, CRM tools, and customer service software is a plus
  • Excellent English language – verbal and written
  • Excellent written and verbal communication skills, with a strong focus on customer empathy
  • Ability to handle multiple customer inquiries simultaneously while maintaining attention to detail.
  • Strong problem-solving abilities and ability to manage difficult situations with professionalism.
  • Strong time management and organizational skills, with the ability to prioritize tasks effectively.
  • Positive, team-oriented attitude and a willingness to collaborate across departments.



Khu vực
Báo cáo

CÔNG TY TNHH MTV ĐÀO TẠO KỸ THUẬT VÀ THƯƠNG MẠI HAI BỐN GIỜ
CÔNG TY MTV ĐÀO TẠO KỸ THUẬT VÀ THƯƠNG MẠI HAI BỐN GIỜ Xem trang công ty
Quy mô:
200 - 500 nhân viên
Địa điểm:
122/12G Tạ uyên, Phường 4, Quận 11

Công Ty TNHH MTV Đào Tạo Kỹ Thuật Và TM Hai Bốn Giờ thành lập năm 2007, là đơn vị chuyên cung cấp dịch vụ:
+ Sửa chữa điện thoại, máy tính,..
+ Đào tạo: sữa chữa điện thoại, máy tính,..
- Luôn dạy nghề với phương châm: “Chân thành, tận tụy. Muốn truyền nghề trước tiên phải hành nghề”, kết hợp với phương pháp tư duy đột phá trong giảng dạy, rèn luyện kỹ năng: luôn luôn đổi mới trong suy nghĩ, không ngừng phấn đấu – được đào tạo liên tục chuyên môn… lấy sự thỏa mãn nhu cầu của học viên là thước đo chất lượng, luôn định hướng đúng đắn về thực trạng của ngành học cho học viên.
- Hiện tại, Phòng đào tạo nghề kỹ thuật cao là một tập thể vững mạnh với đầy các cấp quản lý, các Trưởng khoa – Trưởng bộ môn chịu trách nhiệm quản lý và trực tiếp giảng dạy. Bên cạnh đó, nhằm tích hợp và nâng cao kinh nghiệm sửa chữa cho học viên, chúng tôi còn có rất nhiều Giảng viên thỉnh giảng với các chuyên đề riêng biệt. Tất cả đã tạo nên một chất lượng đào tạo tuyệt vời chỉ có tại 24h. Chúng tôi tự hào là đơn vị đào tạo có đội ngũ giảng viên Giỏi – Giàu kinh nghiệm và Số lượng nhiều nhất trong tất cả các trung tâm đào tạo nghề Sửa chữa điện thoại và Laptop tại Việt Nam

Những nghề phổ biến tại CÔNG TY MTV ĐÀO TẠO KỸ THUẬT VÀ THƯƠNG MẠI HAI BỐN GIỜ

Bạn làm việc tại CÔNG TY MTV ĐÀO TẠO KỸ THUẬT VÀ THƯƠNG MẠI HAI BỐN GIỜ? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo CÔNG TY MTV ĐÀO TẠO KỸ THUẬT VÀ THƯƠNG MẠI HAI BỐN GIỜ

CÔNG TY MTV ĐÀO TẠO KỸ THUẬT VÀ THƯƠNG MẠI HAI BỐN GIỜ

Click để đánh giá