Since its first launch, Katalon has experienced tremendous growth, serving more than 30,000 teams around the globe, many of which are in the Fortune Global 500, such as PwC, KPMG, Abbott, etc. Katalon is recognized as a top automation tool by prestigious review sites, such as G2, Gartner, Capterra, and IT Central Station.
Responsibilities
- Maintain and implement technical solutions required for the good performance of the documentation function with sound engineering practices
- Gather information through research, interviewing, application testing, training, and product team meetings to develop accurate and complete product documentation
- Work closely with key stakeholders to deepen technical understanding of the product, releases, and business goals, in order to:
- Implement documentation changes
- Continuously improve documentation
- Collaborate on Jira and Confluence effectively to track and record documentation tasks
- Research and correct documentation defects
- Attend and participate in meetings/stand-ups/demos for projects and tasks owned by the writer
- Perform other duties as assigned by line manager
- Excellent command of English
- Relevant BA/BS degree in IT, Software Engineering
- Familiarity with developer documentation
- Familiar with programming languages: Python, Java, Javascript / Typescript
- Experience using Git and terminal
- Willingness to learn a new field and complex subject matter
- Willingness to stay updated on technical communication trends
- Ability to deeply research technical topics
- Detail-oriented and able to put themselves in the place of product users
- Lateral thinking, critical thinking, and an eye for impact
- Clear and concise communication, both verbally and in writing
At Katalon, we bring together self-starting, open-minded, and talented people while actively promoting a transparent and growth-enabling working environment. But don't just take our word for it. Take a better look below!
- Total Remuneration: Satisfying your financial goals through competitive compensation and periodic performance bonuses
- Well-being & Work-life Balance: Staying healthy through comprehensive health plans, flexible work arrangements, and generous paid leaves
- Statutory Compliance: Labor compliance with local regulations that ensure employee security
- Work Facilities & Accommodation: Top-notch equipment, supportive allowances, and A-class facilities
- Diversity, Equity, Engagement, & Inclusion: Becoming part of a global team that celebrates differences, equal opportunity, and meaningful employee recognition
- Growth & Rewards: Thriving professionally through employee enablement, a culture of trust, and rewarding performance
Công ty TNHH MTV Dịch Vụ Nam Long xin được gửi đến Quý khách hàng lời chúc sức khỏe và thành đạt trong mọi lĩnh vực.
Công ty TNHH MTV Dịch Vụ Nam Long (tên viết tắt là Nam Long Service) là doanh nghiệp hoạt động theo Luật doanh nghiệp. Nam Long Service là đơn vị thành viên của Nam Long Group chuyên gia hàng đầu trong ngành phát triển bất động sản tại Tp. HCM và các tỉnh lân cận phía Nam.
Ngày 16/12/2005 Công ty chính thức được Sở Kế hoạch đầu tư cấp giấy chứng nhận đăng ký kinh doanh cho Công ty với vốn điều lệ ban đầu là 2.000.000.000 đồng.
Giấy phép kinh doanh số : 0304188032
Địa chỉ: 151 Trần Trọng Cung, Phường Tân Thuận Đông, Q. 7, Tp. HCM
Ngành nghề kinh doanh:
Thi công cây xanh đường phố, vỉa hè…
Thi công cây xanh sân vườn, dự án…
Thi công công trình dân dụng, công nghiệp, công trình giao thông.
Thi công hạ tầng, san lấp mặt bằng.
Dịch vụ vệ sinh công nghiệp và dân dụng.
Dịch vụ bảo trì, sửa chữa hệ thống điện, nước
Dịch vụ khử trùng và côn trùng ( mối, mọt, kiến,… )
Dịch vụ trồng và chăm sóc cây xanh, hoa, cây cảnh.
Thi công nội thất, ngoại thất công trình nhà ở dân dụng.
Môi giới, quản lý bất động sản. Dịch vụ nhà đất.