Mô tả công việc
- Recruitment
- Personnel evaluation
- Update and control JD of staff
- Attendance checking, salary calculation and other jobs related to salary, bonus, and retirement benefits
- In charge of social insurance and health insurance for staff
- Conduct orientation training for new employees.
- Other job allocated by managers
2. Admin job
- Purchase stationery and office supplies
- Monitor the admin contract (electricity, and water contract…)
- Assist in company event organization
- Ensure environmental related works, and work with authorities when necessary
Quyền lợi được hưởng
- Competitive salary.
- Service charge
- Meal allowance at the restaurant.
- Social Insurance, Health Insurance, Unemployment Insurance as Labor Law legislation.
- 12 annual leave per year.
- Restaurant discounts at our locations.
Yêu cầu công việc
- Bachelor degree on relating fields.
- 2 year-experience on HR & Admin position of Hospitality Industry.
- Good knowledge on labor regulation, compensation and benefits for employees.
- Good at English and MS office.
- Well-presented and professional appearance
- Strong communication and interpersonal skills
- Detail-oriented and organized
- Ability to handle confidential information with discretion
- Strong problem-solving skills
- Ability to work under pressure and meet deadlines
Yêu cầu hồ sơ
CV
Nhà máy DK đã được đầu tư với dây chuyền sản xuất, phòng thí nghiệm hiện đại nhập khẩu từ Châu Âu (Máy tiệt trùng bằng hơi nước nhập khẩu từ Thụy Sỹ, Hệ thống Máy Xay đóng gói nhập khẩu từ Đức,…).
Tới nay, chúng tôi tự hào là nhà cung cấp gia vị, nguyên liệu nông sản uy tín và thường xuyên cho khách hàng ở Mỹ, Châu Âu, Ấn Độ, Trung Đông. Công ty TNHH DK Commodity chuyên chế biến và xuất khẩu hạt tiêu, nghệ tại Việt Nam. Nó được thành lập vào năm 2013 với dây chuyền chế biến để tạo ra những sản phẩm bán thành phẩm có chất lượng tốt nhất cho khách hàng trên toàn thế giới.