Mô tả công việc
• Provides information for guests within his/her field of competence or directs them to the right person
• Remains polite and courteous service at all times whatever customers may request
• Passes on any complaints to the supervisor and/or handles those concerning the restaurant immediately and sensibly, and keeps the supervisor informed
• Helps clean and tidy areas and equipment used during his/her work shift
• Maintains the stocks of products available for guests
Quyền lợi được hưởng
• Professional working environment
• Attractive benefits that will be discuss directly during the interview
• Employee benefit card offering discounted rates in Accor Hotels worldwide
Yêu cầu công việc
• Vocational certificate in restaurant or café work or professional diploma in F&B, restaurants
• Have basic knowledge and skill of cashier (POS system) is a plus
• Languages: fluent in the national language and good spoken English
Yêu cầu hồ sơ
Please send your application online or via email
Công Ty TNHH MTV Phần Mềm Tiếp Thị Thể Thao chuyên cung cấp dịch vụ phần mềm phân tích xử lý thống kê và hệ thống hóa số liệu đăng ký thể thao qua mạng internet từ nước ngoài.
Phúc lợi
-
Khám sức khỏe định kì
-
BHXH, BHYT, BH Thất Nghiệp theo qui định của nhà nước
-
Có thêm gói bảo hiểm sức khoẻ và tai nạn cho nhân viên
-
Cung cấp các bữa ăn miễn phí theo ca làm việc
-
Hỗ trợ xe đưa đón tại trạm (Vòng xoay Lê Đại Hành, Q11), đưa đón tận nhà khi làm ca khuya