Description:
- Work with the Sales Manager on sales plans, Sell in - Sell thru planning for the product line in charge.
- Manage the team to implement business plans and achieve assigned goals.
- Manage and set product selling prices.
- Develop and implement Marketing programs to drive sales and increase brand awareness, including product training or organizing customer events.
- Building relationships with partners (firms, customers, SI...).
Requirements:
- Have at least 03 years of business experience in the field of distribution (preferably retail channels).
- Having direct experience in the Electricals Goods industry (Air-conditioning, fridge, washing machine) or ICT industry (Laptop, PC, LCD...) and Mobile is required.
- Have good relationships with retail chain partners and agents in Ho Chi Minh or neighboring provinces.
- Ready to go on business trips.
- English (can work and communicate in English with foreign partners) is an advantage.
- Proficient in using Microsoft software (Power Point, Excel, One drive...) to make presentations and analyze data when necessary.
Benefits:
Gross salary from 30M to 60M per month. Total income reach 60M - 80M per month.
Công Ty TNHH MTV Thực Phẩm Bình Vinh Sài Gòn chính thức được thành lập vào ngày 10 tháng 10 năm 2007 với 100% vốn đầu tư nước ngoài. Giấy chứng nhận đăng ký kinh doanh 411043000337 do Ủy Ban Nhân Dân Thành Phố Hồ Chí Minh cấp phép.
Lĩnh vực kinh doanh chính của công ty gồm: sản xuất chế biến thực phẩm đông lạnh, sản xuất bánh ngọt, các loại bánh nướng,…Cung cấp cho thị trường trong nước và ngoài nước.
Công Ty dần mở rộng nhãn hiệu “Bình Vinh Con Voi Vàng” của dòng sản phẩm đông lạnh và nhãn hiệu “LAFEVE” của dòng sản phẩm bánh kẹo đến người tiêu dùng, từng bước khẳng định vị thế trên thị trường.
Với quy trình sản xuất khép kín,sử dụng nguồn nguyên liệu hoàn toàn trong nước cùng với hệ thống phòng ban quản lý chất lượng từ nguồn nguyên liệu đầu vào đến lúc ra thành phẩm để mang đến những sản phẩm, chất lượng nhất và an toàn nhất đến người sử dụng, công ty cùng đội ngũ CB-CNV không ngừng cải tiến quy trình này để nâng cao hiệu quả, chất lượng sản phẩm ngày càng tốt hơn.
Với chiến lược đa dạng hóa sản phẩm, đa dạng kênh phân phối, giá cả phù hợp thị trường, công ty đang từng bước xây dựng nền móng vững chắc lâu dài tại thị trường Việt Nam.