Mô tả công việc
Working, communicating, and negotiating often with internal teams to manage an advertising campaign (including the publisher management team, Finance team, technical team, and Marketing team)
Maintaining relationships with clients aiming at improving ads campaign performance.
Negotiating with client to get better conditions for the campaigns, for our creator and for our company
Improving the campaign performance to meet the monthly targets
Managing dozens of campaigns such as E- commerce, travel, finance, beauty, etc. of top clients such as MB Bank, VinFast, VNPAY...
Basic working process: data analysis- > identify problem- > build up improvement plan- > propose to client- > close the deal- > executing plan- >data analysis- >identify problem- >...
Yêu cầu công việc
At least 1 year of experience in Digital Marketing Industry, Creator/KOC knowledge is preferred;
High- pressure capability, quickly grasping the problem and solving the problem effectively.
Good analytical skills and logical thinking skills are a ‘must’
Good marketing mindset; basic awareness of commercials.
High responsibility for work is a ‘must’
Positive attitude, fast learner
Good communication, sales, negotiation, and operation skills
Good English is a special advantage
Quyền lợi
Opportunity to have internal and external training to improve professional skills and working skills
Working days: Monday- Friday (09:00- 18:30 / 8:30- 18:00)
Social insurance, health insurance and unemployment insurance will be in accordance with Labor Law
Annual travel, team- building activities
Regulated time for performance evaluation and periodic salary review
13th month salary by company policies and regulations
Monthly income: 500- 900 USD (+ Incentive + Bonus)
Meal, gasoline, and mobile phone allowance and personal health insurance package allowance
Cập nhật gần nhất lúc: 2024-09-09 01:50:03
DATA ENERGY được thành lập dựa trên đội ngũ nhân sự đã có nhiều kinh nghiệm làm việc trong các công ty dầu khí hàng đầu thế giới.
Đội ngũ của DATA ENERGY luôn chú trọng:
TẬN TÂM VÀ HƯỚNG ĐẾN KHÁCH HÀNG
TRÁCH NHIỆM: DATA ENERGY luôn gắn chặt trách nhiệm và uy tín với những sản phẩm, dịch vụ của mình, với mong muốn xây dựng quan hệ gắn bó bền chặt lâu dài với khách hàng.
NĂNG ĐỘNG VÀ CẢI TIẾN: Đội ngũ chúng tôi không ngừng trau dồi những kiến thức, công nghệ tiên tiến để ngày càng tối ưu hóa các sản phẩm, dịch vụ của công ty, đồng thời tư vấn các giải pháp sử dụng năng lượng tiết kiệm.