Việc làm Nguyên Vạn Lộc

Tìm thấy 0 việc làm đang tuyển dụng
Công Ty TNHH Nguyên Vạn Lộc
Call Center - Quality Assurance ( Customer Service Qa)
Nguyên Vạn Lộc
5 việc làm
0 Lượt ứng tuyển Lượt xem 2
0 Lượt ứng tuyển Lượt xem 2
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Nhân Viên/Chuyên Viên
Ngày đăng tuyển: 03/07/2024
Hạn nộp hồ sơ: 04/08/2024
Hình thức: Full-time
Kinh nghiệm: Không yêu cầu
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- 983 Trần Hưng Đạo, Phường 5, Quận 5, TP Hồ Chí Minh

Mô tả công việc

Mô tả Công việc
Establish and refine internal standards for support and call center quality assurance.
Review a selection of support agents' interactions across various channels (calls, emails, chats, etc.).
Evaluate support engagements against predetermined quality benchmarks.
Analyze customer service metrics (e.g., CSAT, FRT, IQS) and their correlation with support team performance.
Devise strategies to enhance support KPIs.
Identify training and onboarding needs and spearhead relevant initiatives.
Monitor customer service performance at both individual agent and team levels.
Generate comprehensive reports reflecting support performance.
Communicate support team performance findings to upper management.
Foster a positive team culture.
Prepare weekly and monthly reports.
Establish and refine internal standards for support and call center quality assurance.
Review a selection of support agents' interactions across various channels (calls, emails, chats, etc.).
Evaluate support engagements against predetermined quality benchmarks.
Analyze customer service metrics (e.g., CSAT, FRT, IQS) and their correlation with support team performance.
Devise strategies to enhance support KPIs.
Identify training and onboarding needs and spearhead relevant initiatives.
Monitor customer service performance at both individual agent and team levels.
Generate comprehensive reports reflecting support performance.
Communicate support team performance findings to upper management.
Foster a positive team culture.
Prepare weekly and monthly reports.

Yêu cầu công việc

Yêu Cầu Công Việc
Prior minimum 2 years experience in customer service roles in Quality Assurance (QA), Call Center, or Customer Service, preferably within the Electronics or Electrical industry.
Demonstrated proficiency in analytical abilities.
Practical experience in quality assurance procedures.
Strong interpersonal skills, including adeptness in deliveringconstructive feedback.
Problem-solving acumen to devise impactful strategies for enhancingsupport quality.
Fluency in English or Chinese (Mandarine)
Work Schedule: 6 days per week.

Quyền lợi được hưởng

Chế độ bảo hiểm
Du Lịch
Phụ cấp
Du lịch nước ngoài
Đồng phục
Chế độ thưởng
Chăm sóc sức khỏe
Đào tạo
Tăng lương
Công tác phí
Nghỉ phép năm
Khu vực
Báo cáo

Công Ty TNHH Nguyên Vạn Lộc
Nguyên Vạn Lộc Xem trang công ty
Quy mô:
200 - 500 nhân viên
Địa điểm:
Lô O3, Khu Phước Kiển, Đường Lê Văn Lương, Phước Kiển, Nhà Bè. (gần ngã tư Nguyễn Hữu Thọ – Nguyễn Văn Linh Quận 7)
Công ty NGUYÊN VẠN LỘC là Nhà phân phối độc quyền nhiều nhãn hiệu đồng hồ nổi tiếng tại Việt Nam như Raymond Weil, Enicar, Adriatica, Alexandre Christie, Just Cavalli, Titan, Obaku, Storm London, Anne Klein, Venice, Tommy Hilfiger, Amitron, Esprits
THEGIOITHOIGIAN.VN cam kết chỉ bán đồng hồ chính hãng 100% và bán đúng giá do chính hãng quy định.
Toàn bộ sản phẩm đồng hồ được trưng bày và bán tại hệ thống THEGIOITHOIGIAN.VN đều được bảo hành quốc tế. Ngoài ra, những chế độ bảo hành, chăm sóc khách hàng đặc biệt của THEGIOITHOIGIAN.VN luôn tạo cho khách hàng sự yên tâm trong quá trình sử dụng.
 
 

Những nghề phổ biến tại Nguyên Vạn Lộc

Bạn làm việc tại Nguyên Vạn Lộc? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo Nguyên Vạn Lộc

Nguyên Vạn Lộc

Click để đánh giá