Mô tả công việc
- Responsible for strategic growth planning and implementing key accounts sale approaches for Rich's products in Vietnam market, which is mainly focus for frozen dessert and other assigned products.
- Execute sales strategy and drive sales of Rich's products to achieve sales, profit and other financial targets as assigned by direct line report.
- Identify special customers such as event company who need figure foods and frozen dessert, coffee shop/coffee chain, restaurants, office/school/industrial catering, food courts...
- Develop individual plans to strengthen relationships and develop the key accounts through improved pro-active work program.
- Coordinate with products team to identify proper product category for the channel.
- Join meeting with end-users on a regular basis, manage pricing in the market, trouble shoots any difficulties in supply chain with distributor/wholesalers.
- Monitor competitor activity.
- Conduct seminars and demonstrations for end users in conjunction with Marketing Manager.
- Monthly report in a timely manner, ensure imprest account is prepared accurately and submitted on time for each accounting period.
- Assist ad hoc projects occasionally.
Yêu cầu công việc
+ Knowledge:
- Male preferable due to heavy business travel.
- University degree in a recognized university.
- Minimum 5 years progressive sales and management experience in food industry with at least 2 years at management level, multinational companies preferred.
- Minimum 5 years of good relationships with event company who need figure foods and frozen dessert, coffee shop/coffee chain, restaurants, office/school/industrial catering, food courts...
- Hands-on knowledge of sales and marketing strategies, distributor networks, office management.
- Initiative, problem solving skills and drive for business results.
- Excellent communication skills at all levels and able to deal with various customer levels.
- Proficient in MS Office, Word, Excel, PowerPoint, and knowledge of HR database.
- Fluent English
- Communication, negotiation & team work
- Problem solving & decision making
- Planning
- Regional travel required.
+ Functional Technical Competencies
- Solution Selling
- Sales Management
- Market Knowledge
- Product Knowledge
- Food Preparation Skills / Food Knowledge
- Food Trends / Communicating About Food / Food Presentation
- Training
- Account Support
- Customer Service Management
Quyền lợi được hưởng
- Working hours: 5.5 days/week
- Christmas day off
- Christmas gifts, birthday gifts, Tet, Mid-Autumn Festival, June 1, lucky money, train fare......
- Health insurance for the community and people
- Discuss details during interview
Công ty TNHH Nhựa Hòa Thái có trụ sở tại Thành phố Hồ Chí Minh, Việt Nam. Công ty được thành lập vào năm 2015 . Nó là một công ty sản xuất bàn chải đánh răng chuyên nghiệp. Công ty phải đối mặt với các công ty từ khắp nơi trên thế giới và đã thiết lập mối quan hệ hợp tác lâu dài với nhiều công ty trong nước và nước ngoài. Công ty coi “tập trung vào chất lượng sản phẩm và sự cống hiến cho sự cân nhắc của khách hàng” là giá trị cốt lõi của mình. Nó lấy mọi nhu cầu của khách hàng làm trung tâm và hy vọng sẽ nâng cao trình độ và chất lượng của ngành thông qua trình độ chuyên môn và nỗ lực không ngừng, đồng thời đóng góp một phần nhỏ vào sự phát triển của ngành bàn chải đánh răng. Quyền lực. Công ty chủ yếu sản xuất nhiều loại bàn chải đánh răng chất lượng cao, theo nhu cầu của khách hàng có thể tùy chỉnh bàn chải đánh răng (bao gồm đóng gói, dán logo đầy đủ dịch vụ). Ở giai đoạn bán hàng hiện tại, nó chỉ dành cho địa phương Việt Nam và Đông Nam Á.