Việc làm Nhựa Hoa Thái

Cập nhật 18/09/2024 21:39
Tìm thấy 1 việc làm đang tuyển dụng
Công Ty TNHH Nhựa Hoa Thái
Field Sales Assistant Manager
Nhựa Hoa Thái
9 việc làm 6 lượt xem
Hết hạn ứng tuyển
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Nhân Viên/Chuyên Viên
Ngày đăng tuyển: 03/07/2024
Hạn nộp hồ sơ: 04/08/2024
Hình thức: Full-time
Kinh nghiệm: Không yêu cầu
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- |,Hà Nội

Mô tả công việc

Position summary:
The Assistant Manager in Field Sales is responsible for supporting the Senior Manager in managing and developing new customer & maitenace the incumbent business by setting budgets, KPIs, and identifying areas for improvement in sales and servicing strategies. They are accountable for hunting new business, supervising staff, and monitoring performance to provide exceptional customer service while achieving sales goals. Essential skills include outstanding communication and interpersonal abilities, problem-solving, and keen attention to detail.
Duties and responsibilities
► Business Development & management of incumbent business for Logistics:
- Support Senior Manager in setting monthly and yearly budgets for Logistics Business, and KPIs for the team.
- Evaluate and monitor the budget, KPIs, cost-effectiveness, and productivity of the team.
- Analyze customer insights and identify areas for improvement in strategy.
- Ensure team members are informed on industry-related news and regulations and follow company guidelines.
- Monitor team activities through CRM and provide support where needed.
► Sales planning for Logistics Business:
- Support Senior Manager in preparing necessary information on target industries for market analysis and investment.
- Monitor P/L on a weekly basis and adjust buying and selling rates to minimize loss.
► Customer analysis for Logistics Business:
- Collect information on the customer's current situation and demand, incumbent forwarder, cargo volume, commodity type, incumbent rate level, lead time, and special conditions.
► Sales meetings & Customer visits:
- Support Senior Manager in conducting sales meetings with the team at least twice a month and maintain records.
- Visit VIP customers to check their satisfaction with KWE's services.
► Solution development:
- Verify solutions proposed by subordinates and coordinate with other products to improve solutions.
- Guide sales staff on handling sales efficiently and advise on RFQ strategy.
- Support subordinates in finding solutions to collect payments from customers
► Perform other tasks as assigned by the superiors.

Yêu cầu công việc

► Education and experience:
- Bachelor's Degree in Business or a related field, with a focus on International Business, Logistics, Supply Chain, Marketing, or Sales preferred.
- A minimum of 05 years in the forwarding and logistics industry with a strong understanding of industry processes and practices.
► Required skills and abilities:
- Proficiency in using MS Office applications (Outlook, Excel, Word, PowerPoint).
- Advanced English proficiency. Another language (Japanese, Chinese, Korean, etc.) is a plus.
- Remarkable interpersonal and customer service skills, with the ability to build and sustain strong relationships.
- Efficient problem-analysis and problem-solving skills.
- Ability to perform effectively under high-pressure situations.
- Proactive and self-driven approach.
► Working Conditions and Benefits
- Working Place: TTC Building, No. 19, Duy Tan Street, Cau Giay Dist, Hanoi City
- Working time: 8:00 AM - 5:35 PM, from Monday to Friday
- Annual Leave: 12 days/year (after probation time)
- Net salary: Negotiable (13 months a year plus Tet bonus & Annual performance bonus)
- Annual Salary Increase: once per year
- Performance Assessment: twice per year (fixed in April and October)
- Insurance: 24 hours' Accident Insurance, Social Insurance, Health Care Insurance
- Others: International working environment with a lot of opportunities for learning and development, training courses, company trip, etc.

Quyền lợi được hưởng

Thưởng
Lương tháng 13 + Bonus
Chăm sóc sức khoẻ
Gói bảo hiểm chăm sóc sức khỏe toàn diện Bảo Việt, Bảo hiểm tai nạn 24/7
Khác
Môi trường làm việc quốc tế chuyên nghiệp với nhiều cơ hội học hỏi và phát triển
Khu vực
Báo cáo

Công Ty TNHH Nhựa Hoa Thái
Nhựa Hoa Thái Xem trang công ty
Quy mô:
200 - 500 nhân viên
Địa điểm:
285/17 Lê Văn Quới. Phường Bình Trị Đông A, Quận Bình Tân

Công ty TNHH Nhựa Hòa Thái có trụ sở tại Thành phố Hồ Chí Minh, Việt Nam. Công ty được thành lập vào năm 2015 . Nó là một công ty sản xuất bàn chải đánh răng chuyên nghiệp. Công ty phải đối mặt với các công ty từ khắp nơi trên thế giới và đã thiết lập mối quan hệ hợp tác lâu dài với nhiều công ty trong nước và nước ngoài. Công ty coi “tập trung vào chất lượng sản phẩm và sự cống hiến cho sự cân nhắc của khách hàng” là giá trị cốt lõi của mình. Nó lấy mọi nhu cầu của khách hàng làm trung tâm và hy vọng sẽ nâng cao trình độ và chất lượng của ngành thông qua trình độ chuyên môn và nỗ lực không ngừng, đồng thời đóng góp một phần nhỏ vào sự phát triển của ngành bàn chải đánh răng. Quyền lực. Công ty chủ yếu sản xuất nhiều loại bàn chải đánh răng chất lượng cao, theo nhu cầu của khách hàng có thể tùy chỉnh bàn chải đánh răng (bao gồm đóng gói, dán logo đầy đủ dịch vụ). Ở giai đoạn bán hàng hiện tại, nó chỉ dành cho địa phương Việt Nam và Đông Nam Á.

Những nghề phổ biến tại Nhựa Hoa Thái

Bạn làm việc tại Nhựa Hoa Thái? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo Nhựa Hoa Thái

Nhựa Hoa Thái

Click để đánh giá