Việc làm OQR CO.,LTD

Cập nhật 13/12/2024 08:41
Tìm thấy 1 việc làm đang tuyển dụng
Công ty TNHH OQR
Management Accountant (6months contract)
OQR CO.,LTD
22 việc làm 2 lượt xem
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Nhân viên
Ngày đăng tuyển: 29/11/2024
Hạn nộp hồ sơ: 27/12/2024
Hình thức: Thời vụ/ Nghề tự do
Kinh nghiệm: 1 - 3 năm
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Hồ Chí Minh

Phúc lợi

  • Laptop
  • Chế độ bảo hiểm
  • Chế độ thưởng
  • Chăm sóc sức khỏe
  • Đào tạo
  • Tăng lương
  • Nghỉ phép năm

Mô tả Công việc

· Control General Ledger expenses (GL Account, including but not limited to accruals, prepaid expenses, cost of goods sold, utilities, rental fee, IT, FA…), check variance & resolve all arising issues

· Review tax reports monthly, quarterly & yearly (CIT, VAT, PIT, WHT, patent tax...)

· Monitor and analyze financial data to identify trends, variances, and areas for improvement.

· Coordinate with accountant in house collect data, cross check and provide internal audit, external audit, tax officer, custom officer when necessary.

· As a team member of Project team for integration system seller center to Accounting system related to Revenue, Promotion, Sales deduction, COGs, Inventory, Vat output.

· Other tasks assign by Accounting Manager, BOD

Yêu Cầu Công Việc

1.      Education background requirements:

·        Degree/Diploma in Accounting or partial professional accounting qualifications.

2.      Experience/Industry requirements:

·        Bachelor’s degree in finance or relevant field strongly preferred.

·        3+ years of progressive accounting experience, with at least 2 years in a managerial role

·        Have a good skill in Microsoft offices, Outlook, ERP system.

·        Experience in an e-commerce, retail, or technology environment is highly desirable

·        Ability to work in a fast-paced, dynamic environment and manage multiple priorities

·        Able to develop strong, cooperative relationships with department heads.

·        Creative thinking skills and ability to solve problems

3.      Competency requirements:

·        Analysis & Problem Solving: Identifies and analyses a range of problems by isolating key issues, evaluating relevant data and reaching logical conclusions.

·        Client Centric: Building strong customer relationships and delivering customer-centric solutions.

·        Communication: Communicates confidently and professionally, respecting the audience, engendering confidence and trust from external stakeholders and from individuals, teams, departments and the company.

·        Accountability & Ownership: Plans and balances a range of tasks, assignments, projects and resources. Is able to cope with conflicting demands without undue disruption in order to get things done.

Địa điểm làm việc

Hồ Chí Minh
27B Nguyễn Đình Chiểu, Đa Kao, Quận 1, Hồ Chí Minh

Thông tin khác

  • Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
  • Lương: Cạnh tranh
Khu vực
Báo cáo

Quy mô:
25 - 100 nhân viên
Địa điểm:

Với sự phát triển của thời đại 4.0, nhu cầu mua hàng trực tuyến cũng vì thế mà gia tăng. Bên cạnh đó, thời buổi “vàng thau lẫn lộn” như hiện nay, việc chọn một sản phẩm uy tín, chất lượng và có thương hiệu là mối quan tâm lớn của người tiêu dùng, đặc biệt là các sản phẩm liên quan đến làm đẹp và chăm sóc sắc đẹp. Hiểu được suy nghĩ đó, công ty TNHH OQR ra đời để mang đến sự trải nghiệm tuyệt vời cho quý khách hàng bằng chất lượng sản phẩm và nguồn gốc an toàn, rõ ràng.

Chúng tôi luôn mong muốn sẽ giới thiệu nhiều hơn nữa những thương hiệu Hàn Quốc chất lượng đến khách hàng của mình, để có thể đáp ứng tốt nhất các nhu cầu, mong muốn của khách hàng trong lĩnh vực làm đẹp và chăm sóc sắc đẹp.

OQR sở hữu đội ngũ marketing trẻ trung, nhiều kinh nghiệm, sáng tạo, nhiệt huyết và tâm huyết – Đây là nguồn gốc tạo ra những giá trị cốt lõi cho các sản phẩm của công ty.

Những nghề phổ biến tại OQR CO.,LTD

Bạn làm việc tại OQR CO.,LTD? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo OQR CO.,LTD

OQR CO.,LTD

Click để đánh giá