Mô tả công việc
Tetra Pak is looking for a Factory Director Assistant who provides quality administrative and project support to the business operations functions. Candidate who has lateral thinking, solid relevant experience, a can-do attitude, excellence in service and a desire for variety and pace will ensure success in the role. This is the permanent role based in Binh Duong Factory, Vietnam.
What you will do
• Raise purchase requisitions in SAP Ariba and SAP, monitoring progress of requests through the purchase to pay process, escalating and pushing where required.
• Research, plan, book and manage catering for internal meetings and events.
• Create meetings (including video conferences) in Outlook, booking rooms in different locations/countries, understanding time-zone differences and checking room facilities.
• Create and manage teams, channels, project documents and artifacts in MS Teams.
• Meticulously and confidently format MS Word documents.
• Assist with events management, marketing and communications activities, and travel bookings.
• Experience in immigration is a plus
• Take initiative and ownership of special administration projects befitting your interests and expertise.
• Add value and quality to the administration services of Tetra Pak.
• Manage Internal Communication platform and coordinate on content building to convey the consistent messages within the organization and advise on which to go viral, supporting for external communication
• Other admin related tasks as required/directed.
Yêu cầu công việc
Work experience in large company/ies essential. Global/multinational experience preferred
Intermediate to Advanced user of the MS Office suite
Experience in SAP / SAP Ariba highly advantageous
Essential qualities include: strong commitment to service, positive, can handle volume and pace, able to run many tasks (often unrelated) simultaneously, lateral thinker / natural problem-solver, ability to maturely accept direction and feedback, meets deadlines, shows initiative, can work autonomously, high attention to detail, professional appearance and presentation, ability to conduct oneself in a manner befitting all levels of the organization.
Formal business-related qualification preferred (diploma or higher). Will consider directly relevant experience in lieu of formal qualifications
Quyền lợi được hưởng
A variety of exciting challenges with ample opportunities for development and training in a truly global landscape
Khác
A culture that pioneers a spirit of innovation where our industry experts drive visible results
An equal opportunity employment experience that values diversity and inclusion
Market competitive compensation and benefits with flexible working arrangem
Với sự phát triển của thời đại 4.0, nhu cầu mua hàng trực tuyến cũng vì thế mà gia tăng. Bên cạnh đó, thời buổi “vàng thau lẫn lộn” như hiện nay, việc chọn một sản phẩm uy tín, chất lượng và có thương hiệu là mối quan tâm lớn của người tiêu dùng, đặc biệt là các sản phẩm liên quan đến làm đẹp và chăm sóc sắc đẹp. Hiểu được suy nghĩ đó, công ty TNHH OQR ra đời để mang đến sự trải nghiệm tuyệt vời cho quý khách hàng bằng chất lượng sản phẩm và nguồn gốc an toàn, rõ ràng.
Chúng tôi luôn mong muốn sẽ giới thiệu nhiều hơn nữa những thương hiệu Hàn Quốc chất lượng đến khách hàng của mình, để có thể đáp ứng tốt nhất các nhu cầu, mong muốn của khách hàng trong lĩnh vực làm đẹp và chăm sóc sắc đẹp.
OQR sở hữu đội ngũ marketing trẻ trung, nhiều kinh nghiệm, sáng tạo, nhiệt huyết và tâm huyết – Đây là nguồn gốc tạo ra những giá trị cốt lõi cho các sản phẩm của công ty.