Phúc lợi
- Chế độ bảo hiểm
- Du Lịch
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
- Nghỉ phép năm
Mô tả Công việc
· CRM database maintaining and reporting, technical support and training for systems users, manage internal processes
· Technical support for CEM/CRM strategic planning, omnichannel/multichannel solutions, automation
· Management of targeted campaign based on specific segmentation of CRM system
· Sales Funnel system management in collaboration with Sales Department: KPIs achievement, Lead quality monitoring
· Technical support of customer satisfaction, customer contact and interaction program management
· Collaborate with outbound and inbound stakeholders for CRM performance
· Point of contact for CRM systems users (back-office)
Yêu Cầu Công Việc
· Degree in IT, Finance, Marketing, Business Administration or related field
· At least 2 year of solid working experience in a similar role
· Strong knowledge and practice of data systems and CRM platforms (SAP, DMS…)
· Analytical thinking, data-driven, process-focused aptitude
· Strong IT knowledge and excellent MS Office skills (Outlook, Word, Excel, PPT…)
· Good presentation and managerial skills
· Proficient verbal and written English and Vietnamese communication skills
· Strong team player and effective working in matrix environments
Địa điểm làm việc
Thông tin khác
- Bằng cấp: Đại học
- Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
- Lương: Cạnh tranh
Tập đoàn Ottogi được thành lập từ năm 1969 và sau 47 năm hoạt động cho đến nay đã trở thành thương hiệu thực phẩm số một Hàn Quốc với hơn 3000 sản phẩm khác nhau. Công ty TNHH Ottogi Việt Nam được thành lập năm 2007 và bắt đầu hoạt động sản xuất vào năm 2010 với những sản phẩm như xốt cà chua, mayonnaise, mù tạt, mật ong, giấm, xốt ướp thịt, các loại mì Jin,...Ngoài ra công ty còn nhập khẩu và phân phối một số sản phẩm thuộc tập đoàn Ottogi tại Hàn Quốc như miến, rong biển, xốt, gia vị chế biến,...