Chi tiết công việc
- Market researching (Market, Competitors, Customers) is conducted to advise the leadership in making decisions regarding the selection of target markets and entry methods
- Searching for agents, establishing distribution channels for products/services in the target market, and supporting partners in promotion and sales
- Collaborating with relevant partners to enhance the value of products/services, build the brand, or expand the market
- Researching and promoting the product development process in a localized direction, ensuring compliance with local government policies and regulations
- Bachelor's degree in Business, Economics, Management, Marketing, or Finance
- Business English proficiency, advanced MS Offices,...
- Strong sales, negotiation, persuasion, communication, and presentation skills; excellent project management skills, problem-solving, culturally sensitive and effective teamwork
- Proactive, self-motivated, confident; creative talents, critical and logical thinking; effective time management; detail-oriented and well-organized
- Candidates with experience in B2B sales/business development are highly preferred. Having studied or worked abroad, particularly in English-speaking countries, is considered a plus
- Competitive salary negotiable according to capacity, total income is upto $2000
- Evaluation of salary increase 2 times/year, many opportunities to increase salary by 50-70%/year, attractive income package, year-end bonus based on individual work performance, initiative bonus
- Having the opportunity to become a manager/expert after 6 months - empowered, promoted without waiting for age
- "Hổ Tướng" Training Program: a talent management training program, a launching pad to become an elite warrior
- “Gấu vàng” Award: the place to honour the best talents
- Comprehensive health care package at Medlatec, joining hobby clubs, teambuilding programs, periodic travel
- MISA is the best IT enterprise in Asia - the Oceania region, pioneering in exporting SaaS solutions
- TOP of IT enterprises with continuous growth in staff size of 20%/year, revenue growth of 15%/year
- Including 3000 talents with the same desire to bring Make In Vietnam technology products to the world
- Building trust with 350,000 customers which are state agencies, businesses, business households and 3.5 million individual customers in Vietnam and 22 countries
- Gaining more than 100 domestic and international IT industry awards
- Connecting talents: focus on developing people who share the same ideals, and goals, share values and receive success.
- Breakthrough thinking: an environment that respects differences and promotes creativity, MISA-er is free to develop progressive ideas, improve productivity
- Hitech/Work smarter: optimize work performance by applying technology, and automated software (AMIS, Jira, Power BI, AI Marketing, ...)
- Being Happy at Work: MISA creates an environment for you to always smile and feel happy with the values received
Công ty TNHH Phát triển Phần mềm Toshiba (Việt Nam)là một trong số ít trung tâm phát triển phần mềm nước ngoài trên toàn thế giới của Tập đoàn Toshiba, trực thuộc Trung tâm Công nghệ & Kỹ thuật Phần mềm Doanh nghiệp Toshiba (SWC). Chúng tôi có một người anh chị em ở Ấn Độ với khoảng 1000 kỹ sư, tập trung vào phát triển phần mềm nhúng. Gần đây, chúng tôi đang phát triển phần mềm cho nhiều sản phẩm và giải pháp của Toshiba, bao gồm các lĩnh vực kinh doanh sau:
(i) Hệ thống & Giải pháp Năng lượng,
(ii) Hệ thống & Giải pháp Hạ tầng,
(iii) Thiết bị điện tử & Giải pháp lưu trữ,
(iv) Giải pháp kỹ thuật số.
Ngoài ra, TSDV cũng đang thực hiện các hoạt động R&D về các công nghệ phần mềm cơ bản tiên tiến. Mục tiêu của chúng tôi là trở thành trung tâm phát triển cốt lõi ở nước ngoài của Toshiba và là công ty hàng đầu trong lĩnh vực phát triển phần mềm.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng bảo hiểm sức khỏe.
- Được hưởng bảo hiểm xã hội.
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch
- Câu lạc bộ
- Team building
- Nghệ thuật
- Tình nguyện
Lịch sử thành lập
- 2007: Thành lập Công ty
Mission
- Học hỏi và lưu giữ các công nghệ cốt lõi của tập đoàn Toshiba biểu tượng xong
- Để thực hiện sự phát triển có hiệu quả chi phí cao biểu tượng xong
- Để hỗ trợ lập kế hoạch và phát triển các sản phẩm của Toshiba cho các thị trường mới nổi