Job description:
● Coordinate internal resources and third parties/vendors for the flawless execution of projects
● Ensure that all projects are delivered on time, within the scope, and within budget
● Developing project scopes and objectives, involving all relevant stakeholders and ensuring technical feasibility
● Ensure resource availability and allocation
● Develop a detailed project plan to track progress
● Use appropriate verification techniques to manage changes in project scope, schedule and costs
● Measure project performance using appropriate systems, tools and techniques
● Report and escalate to management as needed
● Manage the relationship with the client and all stakeholders
● Perform risk management to minimize project risks
● Establish and maintain relationships with third parties/vendors
● Create and maintain comprehensive project documentation
Job requirement:
● Use of the most modern PM methodologies and technologies
● Knowledge of project management methodologies
● Comfortable with exploring new technologies
● Have a track record of delivering technical programs, projects, and products in a highly technical environment.
● Have a strong understanding of software development lifecycles and modern transaction processing environments.
● A good team player with strong leadership qualities.
● Self-motivated, results-oriented, organized and able to work independently with priorities under tight timelines, in a complex customer environment
● Self-motivated with a positive “can-do” attitude, creative with excellent presentation, communication, and good negotiation techniques
● Excellent interpersonal skills to establish and maintain good relationships with colleagues, clients, and headquarter management.
● Basic in English.
● This position might be required to work on client premises for an extended period.
Benefit:
● Package 14 salary months based on KPI
● Extra package upto 18M/ year
● Young and dynamic working environment.
● Continuous development of hard and soft skills through work and professional training.
● Opportunity to approach newest technology trends
● Exciting leisure: sport and art events (football club, family day...)
● Company's labor policy completely pursuant to Vietnamese labor legislation plus other benefits offered by the company (Company trip, Holiday, etc.)
Công ty TNHH PNK được thành lập từ năm 2005. Hiện tại Công ty đạng kinh doanh các dự án thiết bị an ninh, quốc phòng, an ninh mạng, an ninh công nghệ cao, phân tích, thí nghiệm, giám định, đo lường, giải pháp công nghệ, thiết bị nghiêp vụ phục vụ cho khách hàng sử dụng vốn ngân sách như công an, quân đội.
PNK đang hướng tới mục tiêu tìm kiếm được các sản phẩm mạnh, chất lượng, có khả năng cạnh tranh cao, phù hợp với các dự án; Chủ động về sản phẩm, nhập khẩu và cung cấp trực tiếp cho các dự án của công ty, hoặc làm nhà phân phối cho các công ty kinh doanh dự án.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng các chế độ bảo hiểm : BHYT, BHXH, BHTN
- Hưởng quyền lợi bảo hiểm 24/7
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Team building theo quý
- Các hoạt động vui chơi, giải trí, ca hát thường xuyên
- Thể thao: Đá bóng, bóng chuyền,..
Lịch sử thành lập
- Công ty được thành lập năm 2005
Mission
- PNK đang hướng tới mục tiêu tìm kiếm được các sản phẩm mạnh, chất lượng, có khả năng cạnh tranh cao, phù hợp với các dự án; Chủ động về sản phẩm, nhập khẩu và cung cấp trực tiếp cho các dự án của công ty, hoặc làm nhà phân phối cho các công ty kinh doanh dự án.