Việc làm PNK GROUP

Cập nhật 29/10/2024 10:58
Tìm thấy 1 việc làm đang tuyển dụng
CÔNG TY TNHH PNK GROUP
Construction & Facilities Manager (Work Location. Ashton Phu My, BR-VT)
PNK GROUP
9 việc làm 1 lượt xem
Hết hạn ứng tuyển
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Quản lý
Ngày đăng tuyển: 30/09/2024
Hạn nộp hồ sơ: 31/10/2024
Hình thức: Nhân viên chính thức
Kinh nghiệm: 5 - 8 năm
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Bà Rịa - Vũng Tàu

Phúc lợi

  • Laptop
  • Chế độ bảo hiểm
  • Du Lịch
  • Phụ cấp
  • Chế độ thưởng
  • Chăm sóc sức khỏe
  • Đào tạo
  • Tăng lương
  • Công tác phí
  • Nghỉ phép năm

Mô tả Công việc

JOB SUMMARY

Provide leadership and supervision in the project engineering team and facilities maintenance team in support of the engineering department and company goals. Develop personnel, processes, and procedures, and provide the necessary technical expertise to complete construction and facility improvement projects; safely, on time, as specified, and under budget.

SCOPE OF RESPONSIBILITY

Manage the activities of the construction projects while fully utilizing the support of all other departments to meet company objectives. Also building and training a facilities maintenance team to cover HVAC, facilities, restrooms, etc. Direct the activities of onsite construction personnel to meet company objectives. Responsible for constructing high quality facility projects for a predetermined price within budgetary and time constraints.

ESSENTIAL DUTIES & RESPONSIBILITIES

  1. Designing and managing renovation projects, upgrades, equipment additions and supervising and ensuring third parties are complying with agreed terms and material specs.
  2. Communicate with A & E firms, construction companies, government officials, etc.
  3. Solicits, bids, and negotiates with contractors for repairs, replacements, and maintenance services in the following areas: electrical, plumbing, heating, air conditioning, fire protection, structural, cleaning and sanitation, to obtain the most advantageous price, terms, discount allowances, quality, delivery, and service.
  4. Keep the facilities team focused on reducing costs, improving working environments, and ensuing the team is working with integrity.
  5. Assists in obtaining necessary permits, approvals, and licenses as they pertain to land acquisition, business establishment, and construction.
  6. Studies job specifications to plan and approve construction of project according to owner specifications.
  7. Formulates reports concerning such areas as work progress, costs, and scheduling.
  8. Compiles data and writes reports regarding existing and potential engineering studies and projects.
  9. Monitors and controls constructing of high-quality facility projects for a predetermined price within budgetary and time constraints.

Yêu Cầu Công Việc

MINIMUM QUALIFICATIONS

Education

  • May require a bachelor’s degree in Maintenance/Construction related field.  Masters or MBA is a plus.

Experience

  • Minimum 5-year experience managing a Construction/Facility Engineering.
  • Proven track record of success measured by increased responsibility and attainment of prescribed objectives.

Knowledge of:

  • Knowledge of materials, methods, and the tools involved in the construction or repair of factory buildings, dormitory buildings, or other structures such as highways and roads.
  • Knowledge of machines and tools, including their designs, uses, repair, and maintenance.
  • AutoCAD knowledge and experience with the ability to produce quality and detailed drawings.
  • Management best practices.

Skills and Abilities

  • Excellent organizational skills
  • Excellent negotiation skills
  • Demonstrated ability to lead people and get results through others.
  • Ability to think ahead and prepare action plan to achieve results.
  • Strong interpersonal and communication skills
  • Problem analysis and resolution
  • Attention to detail.
  • Systems and continuous improvement orientation
  • Ability to manage multiple priorities in a fast-paced and changing work environment.
  • Team orientated thinker.
  • Strong analytical skills
  • General understanding of Office applications

Địa điểm làm việc

Bà Rịa - Vũng Tàu
Khu Công Nghiệp Phú Mỹ 3, Phước Hòa, Tân Thành, Bà Rịa - Vũng Tàu

Thông tin khác

  • Bằng cấp: Đại học
  • Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
  • Lương: Cạnh tranh
Khu vực
Báo cáo

Quy mô:
500 - 1.000 nhân viên
Địa điểm:

Công ty TNHH PNK được thành lập từ năm 2005.  Hiện tại Công ty đạng kinh doanh các dự án thiết bị an ninh, quốc phòng, an ninh mạng, an ninh công nghệ cao, phân tích, thí nghiệm, giám định, đo lường, giải pháp công nghệ, thiết bị nghiêp vụ phục vụ cho khách hàng sử dụng vốn ngân sách như công an, quân đội.

 PNK đang hướng tới mục tiêu tìm kiếm được các sản phẩm mạnh, chất lượng, có khả năng cạnh tranh cao, phù hợp với các dự án; Chủ động về sản phẩm, nhập khẩu và cung cấp trực tiếp cho các dự án của công ty, hoặc làm nhà phân phối cho các công ty kinh doanh dự án.

Chính sách bảo hiểm

  • Được hưởng các chế độ bảo hiểm : BHYT, BHXH, BHTN
  • Hưởng quyền lợi bảo hiểm 24/7

Các hoạt động ngoại khóa

  • Du lịch hàng năm 
  • Team building theo quý 
  • Các hoạt động vui chơi, giải trí, ca hát thường xuyên
  • Thể thao: Đá bóng, bóng chuyền,..

Lịch sử thành lập

  •  Công ty được thành lập năm 2005

Mission

  •  PNK đang hướng tới mục tiêu tìm kiếm được các sản phẩm mạnh, chất lượng, có khả năng cạnh tranh cao, phù hợp với các dự án; Chủ động về sản phẩm, nhập khẩu và cung cấp trực tiếp cho các dự án của công ty, hoặc làm nhà phân phối cho các công ty kinh doanh dự án.

Những nghề phổ biến tại PNK GROUP

Bạn làm việc tại PNK GROUP? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo PNK GROUP

PNK GROUP

Click để đánh giá