Việc làm Rapido

Cập nhật 11/12/2024 16:31
Tìm thấy 0 việc làm đang tuyển dụng
Công Ty TNHH Rapido Việt Nam
HR cum Compliance Manager
Rapido
4 việc làm 1 lượt xem
Hết hạn ứng tuyển
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Quản lý
Ngày đăng tuyển: 09/12/2024
Hạn nộp hồ sơ: 31/12/2024
Hình thức: Nhân viên chính thức
Kinh nghiệm: Trên 5 năm
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Bình Dương

Phúc lợi

  • Laptop
  • Chế độ bảo hiểm
  • Phụ cấp
  • Đồng phục
  • Chế độ thưởng
  • Chăm sóc sức khỏe
  • Tăng lương
  • Phụ cấp thâm niên
  • Nghỉ phép năm

Mô tả Công việc

1. Management

- Overall control HR & Admin operation. , Update legal documents related to labor law.

2. Administration - office

- Organize the implementation of office administrative work, clerical, communication and information confidentiality in the company.

- Managing corporate legal records.

- Support for Board of Directors in handling administrative procedures, local administrative issues (labor registration, temporary residence registration, ...).

3. Human Resources:

- Develop, update information, draft and complete documents, processes, regulations, policies, ... and control the implementation.

- Maintain the implementation of the rules and regulations of the employees in the company, creating a professional and safe working environment.

- Checking monthly payroll, payslip make annual reports

- Handling of industrial relations issues.

- Carry out disciplinary measures for employees disciplinary violations.

- Stand out directly or coordinate with relevant departments to resolve internal conflicts, labor disputes, ...

4. Recruitment / training / policy

- Ensuring human resource needs for all departments in the company.

- Develop, update, review, and follow up company policy, procedure and regulation.

- Ensure that the labor contract and documents related to labor relations are established in accordance with the provisions of law, kept and ready for reference when necessary.

5. Security, labor safety, fire prevention and labor hygiene:

- Monitor and activities on health, safety and environment affairs.

- Work with authorities to solve problems related to labor, occupational safety, labor hygiene, environmental sanitation and fire safety, ...

6. Be in charge of implementation of customer assessments:

- Establish, implement and maintain a system of compliance with standards according to the minimum requirements of social responsibility for suppliers of customers.

- Carry out inspections and preparations for customers to come to assess the factory.

- Contact, reply to customer emails, make reports, fill out forms according to customer requirements.

- Establish and draft procedures and policies according to Vietnamese law, according to factory reality, accordingto customer requirements.

- Be in charge of receiving customers to assess aspects of social responsibility, labor, environmental health and safety.

- Plan training and organize training sessions for employees on customer standards, labor laws, fire prevention, first aid, medical examination and treatment, etc.

7. Detailed jobs will be discussed more in interview.

Yêu Cầu Công Việc

-          Education : Bachelor or higher education with major in Human Resources Management, Law, Business Administration, or related

-          Good English (4 skills) and computer skills

-          Good organizational skills and attention to detail., Strong analytical and problem-solving and leadership skills.

-          Careful, honest, agile, proactive, good negotiator, good communicator, able to work in a team, work independently.

-          5 years of experience in admin & HR and complaince manager, preferably in the backpack, bag or garment industry.

-          Sex : Female / Age : 35 up ( từ 35 tuổi trở lên)

Địa điểm làm việc

Bình Dương
241 Hung Loc Quarter, Hung Dinh Ward, Thuan An Town, Binh Duong Province, Viet nam

Thông tin khác

  • Bằng cấp: Đại học
  • Giới tính: Nữ
  • Độ tuổi: 35 - 45
  • Lương: Cạnh tranh
Khu vực
Báo cáo

Quy mô:
25 - 100 nhân viên
Địa điểm:
KCN Yên Thường, thôn Lại Hoàng, Gia Lâm

Rapido với lĩnh vực nội thất, sự sáng tạo và phong cách trong từng thiết kế luôn được xem là thế mạnh. Mỗi công trình biệt thự, nhà phố, căn hộ hay văn phòng, showroom, nhà hàng, khách sạn... đều là sản phẩm kết tinh sức sáng tạo và sự đầu tư công phu. Không chỉ thiết kế đơn thuần, Rapido đặc bệt chú trọng với giải pháp kiến trúc, nội thất kết hợp với phong thủy nhằm giải quyết triệt để những vấn đề trong không gian của quý khách.

Mỗi bản vẽ được tạo ra đều chứa đựng hàm lượng chất xám cao, sự sáng tạo và hội tụ đủ 5 yếu tố giá trị: tối đa về công năng, đẹp, bền, phong cách, đem đến cảm xúc cho cuộc sống. Không chỉ tạo ra những ưu điểm khác biệt và khắc phục những nhược điểm vốn có của mỗi ngôi nhà, Rapido còn chú trọng việc cân bằng chi phí trong thiết kế nội thất, kiến trúc để đưa ra những giải pháp kiến trúc tốt nhất với giá thành hợp lý nhất.

 

Những nghề phổ biến tại Rapido

Bạn làm việc tại Rapido? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo Rapido

Rapido

Click để đánh giá